جانبازان سرافزار حاج ابراهیم فخری و احمد اسماعیلی چافی در پی حادثه غمگین منا به جمع یاران شهیدشان پیوستند.

به گزارش نداي گيلان: جانباز سرافزار حاج ابراهیم فخری از کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان و معاون فرهنگی بنیادشهرستان لنگرود در پی حادثه منا دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت علی پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان در پیامی درگذشت خادم خاندان معظم شهدا و ایثارگران را تسلیت گفت.

متن پیام ابراهیم طاهرنژاد بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

عروج به ملکوت خداوندی و سلوک الی الله از سرزمین وحی و از جوار حرم امن الهی به عزم ورود به آخرین مرحله لقاء محبوب ازلی و ابدی، هدیه‌ای معنوی و تحفه‌ای آسمانی است.

عروج ملکوتی جانباز سرافراز و خادم خاندان معظم شهدا و ایثارگران در بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان، شادروان حاج ابراهیم فخری که با با لبیک به ندای حق همراه با جمعی دیگری از هموطنانمان در جریان حادثه غم انگیز و جان فرسای منا از قفس تن‌‌ رها شدند و پای بر فلک هفتمین نهادند به یقین اکنون در قهقهه مستیشان و شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شریف استان گیلان بویژه خاندان معزز شهدا و ایثارگران، از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم تا این عزیزان را شفیع ما در روز واپسین قرار داده و به برکت ارواح قدسی این عزیزان، امت اسلامی را از شر توطئه‌های استکبار جهانی بویژه صهیونیست غاصب رهایی بخشد.

گفتنی‌ست؛ احمد اسماعیلی چافی جانباز سی درصد جنگ تحمیلی نیز در این حادثه غمناک دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.