عباسی فرسودگی دستگاه ها، نبود نقدینگی، امکان شرکت نداشتن در مزایده ها و مناقصه ها و بدهی طولانی مدت به تامین کنندگان مواد اولیه را از مشکلات کارخانه یا شرکت چوب اسالم عنوان کرد.

به  گزارش ندای گیلان،فرماندار تالش روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات کارخانه چوب اسالم در فرمانداری تالش گفت: کارخانه صنایع چوب اسالم فقط یک واحد صنعتی و تولیدی ساده نیست بلکه به علت داشتن شهرت و سابقه تاریخی، مردم منتظر رفع مشکلات و راه اندازی مجدد آن هستند.

 سید عیسی مهدوی  افزود: این واحد تولیدی با اقتصاد اسالم مرتبط است و با توجه به امکانات زیرساختی، قابل احیاست.
وی ادامه داد: مردم تالش خواستار ارائه راهکار مناسب از سوی مسئولان برای احیای این کارخانه هستند و با توجه به همگام بودن آن با سیاست های اشتغال دولت، راه اندازی مجدد آن در رونق اقتصادی و اشتغالزایی موثر خواهد بود.
سعید عباسی مدیرعامل شرکت و کارخانه صنایع چوب اسالم نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 60ساله آن در صنعت سلولزی کشور، طرح و برنامه های کارشناسی برای احیای مجدد کارخانه ارائه کرد.
وی تشکیل کارگروه بررسی مشکلات، بازگشت سرمایه سهامداران، پرداخت بدهی معوق، فروش عرصه های مازاد به قیمت کارشناسی، جلوگیری از آلایندگی زیست محیطی و درآمدزایی با فعالیت های خارج از کارخانه نظیر مذاکره با شرکت شفارود و همکاری با شهرداری ها را از راهکارهای خود برای نجات کارخانه برشمرد.
عباسی فرسودگی دستگاه ها، نبود نقدینگی، امکان شرکت نداشتن در مزایده ها و مناقصه ها و بدهی طولانی مدت به تامین کنندگان مواد اولیه را از مشکلات کارخانه یا شرکت چوب اسالم دانست و همکاری مسئولان و نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی و سهامداران شرکت را برای رفع مشکلات خواستار شد.