جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به ضرورت تشویق صاحبان واحدهای صنفی به تزریق واکسن از سوی اتحادیه ها، گفت: عدم تزریق واکسن با اقدامات تنبیهی مواجه می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمود قاسم نژاد با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مدیریت کرونا گیلان، اظهار کرد: افرادی که تسهیلات خدمات گردشگری دریافت کرده‌اند تا پایان امسال برای باز پرداخت آن مهلت دارند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان اضافه کرد: صاحبان این واحدهای صنفی تا پایان آذر ماه برای پرداخت مالیات خود نیز مهلت دارند.

وی در ادامه با اشاره به اغنا سازی اجتماعی از طریق صدا و سیما و کار گروه‌های مربوطه انجام شود، گفت: باید فرهنگ سازی لازم در زمینه رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی شهروندان انجام شود.

قاسم نژاد همچنین به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان مصوبه شد این مراسم به صورت اجتماع در مرکز استان برگزار و شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی با دقت رعایت شود.

وی با اشاره به واکسیناسیون افرادی که در ارتباط با مردم هستند به ویژه صاحبان واحدهای صنفی، تأکید کرد: اتحادیه‌ها و اصناف باید صاحبان واحدهای صنفی را به تزریق واکسن ترغیب و تشویق کنند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: در صورت عدم دریافت واکسن از سوی واحدهای صنفی اقدامات لازم برای ممانعت از فعالیت این واحدهای صنفی از سوی ستاد مدیریت کرونا گیلان انجام می‌شود.