قاسم نژاد با تصریح اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی است، بیان کرد: وقتی دشمنان تمام امکانات خود را برای نابودی نظام به کار گرفته اند؛ نباید خودمان در داخل، تنگناهایی ایجاد یا از هر تریبونی سعی کنیم دولت را ناکارآمد جلوه دهیم.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری آستانه اشرفیه، این شهرستان را در استان منحصربفرد خواند و اظهار کرد: آستانه اشرفیه در حوزه های گردشگری، کشاورزی و دریایی یکی از شهرستان های مهم استان است که در صورت ایجاد بسترهای لازم برای شکوفایی استعدادهای طبیعی آن ، توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی و تلاش مستمر جهت ارتقای همه جانبه آستانه اشرفیه ادامه داد: باید از توانمندی های این شهرستان برای پیشبرد اهداف توسعه محور کشور و نیز آبادانی و پیشرفت استان بهره بگیریم.

قاسم نژاد با اشاره به سطح کیفیت تولیدات کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه از جمله بادام و برنج گفت: در صورت برندسازی این محصولات علاوه بر افزایش سودآوری برای بومیان ، زمینه تولید انبوه و توسعه صادرات آنها نیز فراهم می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش مردم را نماد اقتدار کشور دانست و افزود: وحدت بین آحاد جامعه، از مهمترین آرمان های انقلاب است که تحقق آن همواره خار چشم دشمنان می باشد.

وی یکسان نگری و رعایت عدالت از سوی مسئولان را امری مهم و ضروری خواند و گفت: تبعیض  و دسته بندی میان مردم، باعث ایجاد ناامیدی در جامعه و دلسردی آنان از مشارکت های جمعی می شود.

قاسم نژاد افزود: تاکید دولت بر این است که از همه امکانات برای ایجاد آرامش بین آحاد مردم استفاده شود.

وی وحدت میان تمام نهادهای اجرایی را لازمه پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: نظام سلطه در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی همواره برای سرنگونی آن تلاش کرده که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است ولی جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم، دفاعی جانانه انجام داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به برنامه های متعدد دشمنان مردم، نظام و دولت برای نابودی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دولت آمریکا با اعمال شدیدترین تحریم ها علیه ملت ایران و نیز در اعتراضات اخیر ، به دنبال متزلزل کردن پایه های نظام اسلامی از طریق ایجاد نارضایتی های اجتماعی بود‌که خوشبختانه موفق نشد.

قاسم نژاد با تصریح اینکه کشورمان در جنگ اقتصادی است، بیان کرد: وقتی دشمنان تمام امکانات خود را برای نابودی نظام به کار گرفته اند؛ نباید خودمان در داخل، تنگناهایی ایجاد یا از هر تریبونی سعی کنیم دولت را ناکارآمد جلوه دهیم و لازم است از مقام معظم رهبری تبعیت و برای حفظ انقلاب اسلامی از طریق وحدت میان مسئولان، تلاش صورت گیرد.

وی با اشاره به شمار افرادی که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کرده اند، گفت: ۴۶۵ نفر در گیلان ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 406 نفر از سوی هیأت های اجرایی تایید صلاحیت شده و 26 نفر هم انصراف داده اند.

‌قاسم نژاد با بیان اینکه ملاک هیات های اجرایی استعلام از مراجع چهار گانه بوده ، افزود: کسانی که صلاحیتشان رد یا احراز نشده، می توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس بیان کرد: تکیه نظام اسلامی بر غرب نیست بلکه با اتکاء به ملت خویش، قله های موفقیت را طی می کند به طوری که در طول انقلاب مردم در تمام انتخابات ها، نهایت مشارکت را داشته اند.

در پایان این جلسه حمید رضایی به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه معرفی شد.