علوی با بیان اینکه شهرداری رشت مظلوم واقع‌شده است افزود: مسدود کردن حساب‌های شهرداری رشت از سوی برخی ادارات پایانی ندارد.

به گزارش ندای گیلان، سید امیرحسین  با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت اظهار کرد: بارها به خاطر مشکلات مالی شهرداری رشت از دستگاه‌های مختلف تقاضای مساعدت نمودیم.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت مظلوم واقع‌شده است افزود: مسدود کردن حساب‌های شهرداری رشت از سوی برخی ادارات پایانی ندارد.
رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: از شخص استاندار به‌منظور رفع مشکلات شهرداری رشت تقاضای کمک داریم، اعضای شورای اسلامی رشت نیز با تمام توان خود اجازه نخواهند داد مشکلات به بحران تبدیل شود.

علوی با بیان اینکه رفع مشکلات شهرداری رشت نیازمند مساعدت و همکاری است گفت: اگر رویه مسدود کردن حساب‌های شهرداری رشت ادامه داشته باشد یقیناً با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تا چه زمانی می‌خواهند جبران اشتباهات پیشینیان را بدهند بیان کرد: بابت کوچه و خیابانی که بیست سال قبل بازگشایی‌شده است از شهرداری تقاضای خسارت می‌کنند و بنده معتقدم چنانچه این روند ادامه داشته باشد باید مدیران گذشته جهت پاسخگویی مشکلات حاضر شوند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در راستای برنامه‌های بزرگ در رشت باید گام برداریم بیان کرد:  قطعاً دغدغه بسیاری از خانواده‌ها و جوانان مشکل بیکاری است و در هفته گذشته طرحی با محوریت رونق سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و… در صحن شورا ارائه شد که مجموع این طرح اقتصاد شهر را به گردش خواهد آورد.

علوی با اشاره به برگزاری دیداری با مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد: روز پنج‌شنبه هفته جاری اعضای شورا دیداری با مجمع نمایندگان گیلان برگزار می‌کنند تا در خصوص مسائل و مشکلات بحث و گفت‌وگو شود.

وی به سالروز ولادت حضرت مسیح و شیون فومنی اشاره کرد و گفت: ان شاالله همه ما پیروان صدیق پیامبران راستین باشیم.