دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی گیلان گفت:سیاسیون کج‌فهم باید یاد بگیرند که راه مقابله با استکبار گفت‌وگو و مذاکره نیست بلکه ایستادن در مقابل آن‌ها است.

به گزارش ندای گیلان،نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش در عراق و سوریه اظهار کرد: باوجود نیروی بسیج مردمی با عناوین حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیه، حزب‌الله و سایر گروه‌های مقاومت در ملت‌ها درگیر با داعش چیزی از پیکره این افراطیون خبیث در جهان باقی نخواهد ماند.

وی بابیان اینکه همه گروه‌های مقاومت باروحیه بسیجی،  ایثار و فداکاری توانسته‌اند در مقابل حکومت ضد اسلامی همچون داعش پیروز شوند، افزود: خوانده شدن فاتحه داعش در کشورهای عراق و سوریه موجب تقویت جهان اسلام شده است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی ایران بابیان اینکه از بین رفتن داعش در منطقه درس بزرگی برای حکام منطقه است، گفت: همه باید بدانند که تنها باروحیه مقاومت و ایثارگری می‌توان در مقابل نظام زور، استکبار و افراطی مقابله کرد.

علیزاده با اشاره به توخالی بودن شعار حکام عرب در منطقه گفت: ایستادگی و مقاومت ملت‌های در خاورمیانه موجب شده تا ماهیت حکام مرتجع عربی خود را نشان دهد و به دامان آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها متوسل شوند.

وی به درس‌ها و عبرت‌های پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش اشاره داشت و مدعی شد: سیاسیون کج‌فهم باید یاد بگیرند که راه مقابله با استکبار گفت‌وگو و مذاکره نیست بلکه ایستادن در مقابل آن‌ها است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اعلام اینکه ایستادگی در مقابل استکبار برگرفته از مفاهیم قرآنی هست، بیان کرد: اگر ایستادگی و مقاومت مردم، رشادت سردار سلیمانی و تدابیر الهی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود ما اکنون شاهد تقدیم خاورمیانه به چنگال استکبار جهانی و لگد با چکمه آن‌ها بر روی خون جوانان ما بودیم.

علی زاده با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، افزود: اکنون پرچم اسلام تا مرز اسرائیل غاصب با خون‌فشانی جوانان و ایستادگی ملت‌های مقاومت برافراشته شده است.