احسان عبدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان پس از توافق با مدیریت باشگاه سپیدرود رشت ، قرارداد رسمی خود را با این تیم امضاء کرد .

به گزارش ندای گیلان از رشت،مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر چهارشنبه گفت : با مشخص شدن وضعیت مالکیتی باشگاه سپیدرود و انتخاب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی این تیم در فصل 95-96 در رقابتهای لیگ دسته اول ، مدیریت این باشگاه اقدام به جذب و تمدید قرارداد بازیکن برای حضور پرقدرت تیم سپیدورد رشت کرد .
رادنی دیدار افزود : بر این اساس ، احسان عبدی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان که موفق شد به رقابتهای لیگ برتر صعود کند پس از توافق با مدیریت باشگاه سپیدرود رشت ، قرارداد رسمی خود را با این تیم امضاء کرد .
وی اظهار کرد : میلاد قربان زاده ، مهاجم فصل گذشته داماش گیلان نیز با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را امضا کرد تا فصل آینده با پیراهن سپیدرود رشت در میادین حاضر باشد .
وی ادامه داد : مازیار حبیبی مدافع فصل گذشته تیم توسعه کیش و رهپویان رضوانشهر که سابقه حضور در سپیدرود را نیز دارد ، با عقد قراردادی جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست .
وی بیان کرد : همچنین سیدمحمد حسینی و رضا الماسخاله دو بازیکن موثر فصل گذشته سپیدرود رشت نیز قرارداد خود را یک فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کردند تا برای سومین سال پیاپی در ترکیب سپیدرود به میدان بروند .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : پیش از این نیز ، پویا نزهتی که سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی ، نفت تهران و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد و محمد رستمی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال داماش گیلان که سابقه بازی در تیم های ملوان انزلی و ابومسلم خراسان را دارد ، با قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوستند .
وی خاطرنشان کرد : همچنین میلاد پورمحسن ، میثم فردوسی ، شایان مصلح ، محمد دادرسی ، سیدهادی موسوی ، هادی تامینی و حامد حاجتی از بین بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت با حضور در دفتر این باشگاه ، قرارداد خود را تمدید کرده بودند.