نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حداقل ۸ نفر از اعضای این شورا موافق خرید امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت هستند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مظفر نیکومنش‌نودهی ظهر امروز در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی مرکز گیلان با اشاره به امضای نامه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود این شهرستان، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری رشت هزینه‌های سفر باشگاه سپیدرود را در قالب قرارداد تبلیغاتی 841 میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت بخش عمده‌ای از تاریخ فوتبال گیلان است، افزود: در پاسخ به درخواست‌های مکرر شهروندان برای خرید امتیاز باشگاه سپیدرود اقدام می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورا و شهرداری قدردان زحمات مسئولان فعلی باشگاه سپیدرود است که پس از سال‌ها توانستند باشگاه سپیدرود را از لیگ دسته سوم به لیگ دسته یکم صعود دهند.

نیکومنش‌نودهی خاطرنشان کرد: تاکنون از 8 ماه گذشته چندین جلسه با پیشکسوتان و هواداران و لیدرهای سپیدرود برگزار کردم و با دغدغه‌های آنان بیش از پیش آشنا شدم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در دوره چهارم شورای شهر رشت بارها به تیم‌های ورزشی کمک‌های مالی داشتیم، تصریح کرد: شورای چهارم در تشویق قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی پیشگام بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سپیدرود بخشی از زندگی ورزش‌دوستان رشتی و گیلانی است، افزود: بارها گفته‌ام که کمک به ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه است.

نیکومنش‌نودهی با بیان اینکه مدیریت سیاسی بر ورزش، ساختارها و زیرساخت‌ها را از بین می‌برد، گفت: سپیدرود فقط و فقط یک تیم ورزشی است و برای رشد و موفقیت آن فقط و فقط باید نگاهمان ورزشی باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت از درخواست 8 عضو این شورا برای خرید امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح به زودی در صحن شورای شهر مطرح می‌شود.تسنیم