فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه سلامت جامعه ما در گرو توجه ویژه به امر ورزش است گفت: شهرستان رودسر نخبگان ورزشی متخصص و مدال آور فراوانی دارد.

به گزارش ندای گیلان از  رودسر ، علی وارسته بهدانی در مراسم تجلیل از قهرمان اتومبیلرانی کشور با اشاره به اینکه ایران قابلیت هم ردیف شدن با ۵ کشور اقتصادی جهان را دارد افزود : مهمترین مولفه برای کشور ایران سرمایه های انسانی آن است و یکی از سرمایه های انسانی ایران در بخش ورزش ، سرکار خانم حسینیان است .
فرماندار رودسر با بیان این مطلب که می توانیم به این سرمایه انسانی افتخار کنیم اظهار کرد : کسب مقام اول در مسابقات ورزشی فرآیند خاص خود را دارد و اینکه یک شخصی چندین سال بصورت مستمر قهرمانی ایران را کسب کند مطمئنا از تخصص و تسلط و تجربه بالایی برخوردار بوده که توانسته استمرار در قهرمانی را از آن خود نماید.
وی با اشاره به سخنان حضرت محمد(ص) در زمینه آموزش خانواده ها به فرزندان افزود : شنا ، سوارکاری و تیراندازی از ورزش هایی است که به یادگیری آن تاکید شده است و اقتضائات آن زمان حکم می‌کرد برای داشتن قدرت فردی و اجتماعی این سه ورزش را از اساس زندگی قرار دهند.
وارسته بیان داشت : ابزارهایی که یک جامعه یا یک ملت و یا یک فرد برای دستیابی به قدرت برای ارتقا جامعه لازم دارد همین حرفه هاست که بر اساس شرایط و اقتضائات زمانی می توانیم انتخاب و استفاده نماییم.
وارسته با تاکید بر اینکه سلامت جامعه ما در گرو توجه ویژه به امر ورزش است افزود : شهرستان رودسر نخبگان ورزشی متخصص و مدال آور فراوانی دارد و این نشان از ظرفیت و استعداد خوب ورزشی در این شهرستان است که یقینا با این پتانسیل بالا و با کمک یکدیگر و شناسایی نخبگان ورزشی برای ارتقا جایگاه ورزشی شهرستان بیش از پیش می توان قدم برداشت.