رمضانپور نرگسی: ما از قربانی نماینده آستانه اشرفیه بعنوان یک اصلاح طلب حمایت کردیم اما این نماینده ادعا دارد که یک اصول گرا است و ما هم ناراحت نشدیم

ندای گیلان:احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو یی با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: از افرادی که مولفه های اصلاح طلبی را قبول دارند حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه در رودبار از منوچهر جمالی حمایت شده است، افزود: این نامزد در حوزه انتخابیه رودبار شروط ما را قبول کرده و میثاق نامه اصلاح طلبان را نیز امضا کرده است.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به اینکه افرادی که مورد حمایت ما است، توسط شورای مشورتی شهرستان به ما اعلام می شود، افزود: کسانی را که ما انتخاب کردیم اصلاح طلب صرف نیستند.

رمضانپور در ادامه این مطلب افزود: ما از قربانی نماینده آستانه اشرفیه بعنوان یک اصلاح طلب  حمایت کردیم اما این نماینده ادعا دارد که یک اصول گرا است و ما هم ناراحت نشدیم.

وی تصریح کرد: ما کسی را انتخاب کردیم که در خدمت نظام، مردم و انقلاب است.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم هر نامزدی را که شورای محترم نگهبان تایید کرده از فرزندان انقلاب هستند، ادامه داد: ما از بین معتمدان و فرزندان نظام گزینه هایی را انتخاب کرده ایم.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به اینکه در این جریان سره از نا سره تشخیص داده می شود، بیان کرد: ما با حمایت خود رقابت ایجاد می کنیم و این کار باعث حضور پر شکوه تر مردم در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: حضور گسترده مردم امنیت کشور را تضمین می کند و حضور گسترده تر ملت اقتدار نظام را در بر دارد.

رمضانپور با بیان اینکه ما اقتدار و امنیت کشور خود را دوست داریم، افزود: ما در انتخابات ورود کرده ایم و آن را رقابتی نموده ایم.

رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان افزود: علی رغم همه دلخوری هایی که داشتیم و داریم از اصولگرایان هم حمایت کردیم که سردار علیزاده باید از این حمایت ما خوشحال باشد./کاسپین