علی امانی با ابراز نگرانی از روند دفن زباله در شهر رودسر، اظهار کرد: متاسفانه رودسر سال ها است که با این معضل مواجه است.

به گزارش ندای گیلان،علی امانی با ابراز نگرانی از روند دفن زباله در شهر رودسر، اظهار کرد: متاسفانه رودسر سال ها است که با این معضل مواجه است.

وی با بیان اینکه درباره کارخانه کمپوست و مکان مناسب برای این کارخانه نیز کارشناسی خوبی صورت نگرفته است، افزود: این کارشناسی نامناسب سبب شده که محلی برای ریجکت حاصل از کارخانه کمپوست نیز تعبیه نشود و بر معضلات حوزه پسماند رودسر افزود شود.

شهردار رودسر با اشاره به برخوداری کشورهای پیشرفته و حتی دو شهر نوشهر و تهران از تکنولوژی جدید زباله سوزی، گفت: در این راستا شهرداری رودسر پیشنهاد اجرای این پروژه در شرق گیلان را ارائه کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به همین منظور در صدد تشکیل کارگروهی با حضور شهرداری های شهرهای همجوار هستیم، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه مشارکت در ساخت و اجرای این کارخانه در آینده نزدیک است.

امانی همچنین با تأکید برضرورت پیشروی با تکنولوژی در این زمینه، تصریح کرد: متاسفانه با ادامه این روند این معضل ادامه دار بوده و پاسخگوی وضعیت فعلی نیست.مهر