سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید براینکه نمی پذیرم جلسات بی نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و مشکلی حل نخواهد شد

به گزارش ندای گیلان از رودسر ؛ علی وارسته بهدانی عصر امروز درجلسه مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان موضوع مناسب سازی اماکن عمومی را برای همه اقشار جامعه بویژه جامعه هدف شامل سالمندان و معلولین را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت : اجراء و تحقق این امر مستلزم آن است که همه در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشند .
وی برابری حقوق شهروندی را تنها مختص قشر خاصی ندانست و افزود : آنچه همواره مورد تأکید است رعایت حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه است و این موضوع مهمی است که باید با جدیت دنبال شود .
وارسته با اشاره به درخشش و جایگاه معلولان در عرصه های مختلف کشور اظهار کرد : معتقدم معلولیت محدودیت نیست بلکه یک واقعیت است چرا که معلولان نیز از ظرفیت های خاص دیگری برخوردارند و این مهم از افتخارآفرینی این قشر در مسابقات جهانی و کسب مدارج علمی و اجرایی برای کشور کاملا مشهود و نمایان است .
وارسته یادآور شد : مناسب سازی اماکن عمومی مستلزم برنامه ریزی جدی و عزم و اراده همگانی است که با کمک یکدیگر می توانیم به آن دست یابیم .وی با اشاره به سیاست راهبردی دولت در دو مقوله احیا و نا کارآمد شهری، برای توسعه عدالت اجتماعی،کاهش تبعیض،بهبود زیست شهری و دیگری نوسازی حمل و نقل تصریح کرد : توجه به این دو مقوله می تواند ما را در راستای سیاست ها اهداف و برنامه های دولت به ویژه مناسب سازی و نوسازی حمل و نقل که مورد تاکید ریاست محترم جمهور است موفق سازد.

وی با تاکید براینکه نمی پذیرم جلسات بی نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظفند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کار بندند .
فرماندار رودسر خاطر نشان کرد : مدیران نسبت به جمع آوری و ارزیابی شاخص های شهرستانی در حوزه های مختلف اقدام و اهتمام ویژه داشته باشند .
وی ادامه داد : اگر می خواهیم در رفع مشکلات شهرستانی اثرآفرین باشیم باید از روزمرگی فاصله بگیریم و در یک بازده زمانی مشخص برای خروجی کارها برنامه ریزی داشته باشیم .
وارسته بهدانی از برگزاری یک نمایشگاه ویژه از دستاوردها و عملکرد دولت در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت : مدیران باید خدمات خود را در معرض نمایش بگذارند تا مردم بدانند خادمینشان چه خدماتی را به آنها ارائه داشته اند .