رئیس شورای آمورش و پرورش رودسر گفت:معلمان رکن اصلی توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی هم با تمام وجود به آنها افتخار می کند .

علی وارسته بهدانی با ارج نهادن به شأن، منزلت و جایگاه معلم نقش و رسالت آنها را در آگاهی بخشی جامعه ستود و گفت : معلمان رکن اصلی توسعه و اعتلای فرهنگی جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی هم با تمام وجود به آنها افتخار می کند .

وی با تأکید به برگزاری جلسات تبادل نظر با اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و افزود : ایده پردازی و ارائه طرح های نوین می تواند از بازخورد جلسات تبادل نظر برای پیشرفت و توسعه فرهنگ آموزش و تربیت باشد .

وارسته بهدانی به اجرای طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان در قالب آموزش های متنوع در بخش های مختلف هنری ، ورزشی ، فرهنگی و … اشاره کرد وافزود : آموزش های رسمی و غیر رسمی با ایجاد حلقه در کنار یکدیگر می تواند مکمل خوبی برای ادامه مسیر تحصیلی دانش آموزان باشد .

وی سه مولفه اوقات فراغت تأثیر گذار را تأمین استراحت فرد ، کم کردن فعالیت و رشد شخصیتی فردی و اجتماعی دانست .

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به شور و نشاط اجتماعی در جامعه گفت : برگزاری اوقات فراغت مناسب برای دانش آموزان می تواند روحیه آنان و حتی خانواده هایشان را تقویت ببخشد و شور و شعف مضاعفی در آنان ایجاد کند .

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی برگزاری بزرگداشت مقام معلم گفت : مدیرانی که در اجرای این برنامه ها یاریگر آموزش و پرورش بودند قطعا در ارزشیابی سالانه نماینده عالی دولت در شهرستان نگاه متفاوتی را شاهد خواهند بود .