رئیس شورای شهر رشت گفت: رشت به واسطه کم کاری های گذشته عقب ماندگی های زیادی دارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه ما طی آن مدت شاهد در جا زدن‌ها بودیم و به همین علت شورا مجبور شد که در این باره تجدید نظر کند، ادامه داد: در این مدت شاهد اقدامات خوبی از سوی سرپرست شهرداری رشت هستیم اقدامات خوبی را شاهد هستیم و بازخوردهای دریافت شده از سوی رسانه‌ها نیز نشان دهنده تمایل آنها برای ابقای سرپرست شهرداری است.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه این شهر دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی است، بیان کرد: از رسانه‌ها نیز تقاضا داریم ظرفیت‌های جدید را با شورا و شهرداری در میان بگذارند و متأسفانه به واسطه کم کاری‌هایی که در سال‌های اخیر انجام شد شهر رشت که در گذشته شهر اولین‌ها در بهترین‌ها بود، در جایگاه آخرین‌ها قرار گرفته است.

کارگرنیا با تاکید به تداوم چنین نشست‌هایی تصریح کرد: یقیناً این مهم در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و پس از این نیز به صورت دو ماه یکبار این دیدارهای صمیمانه را برگزار می‌کنیم تا از نقطه نظرات مشورتی رسانه‌ها استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه شورای رشت با شهردار آینده رشت تعامل و همراهی در راستای رفع مشکلات دارد، افزود: شهردار آینده رشت هر فردی که باشد یقیناً تلاش شورا و شهردار در راستای رفع مشکلات شهر و قرار گرفتن در مسیر توسعه است.