حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مدیر نمونه سال 94 این شورا در کشور انتخاب شد.

ندای گیلان: به نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مدیر نمونه سال 1394 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزیده و تقدیر شد.
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این همایش که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات دفتر مرکزی این شورا در تهران برگزار شده بود، گفت: شما کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در هر صورت و به طور جد باید در صحنه حضور آگاهانه، فعال و اثرگذار داشته باشید و در این راه با بصیرت‌افزایی مردم و جامعه را به وظیفه خود آشنا کنید تا مردم، خادم را از خائن تشخیص دهند.
آیت‌الله احمد جنتی با تجلیل از مدیران و کارکنان موفق و نمونه کشوری این شورا تصریح کرد: شناسایی، جذب، آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از ضروریات اصلی امروز کشور ماست و باید مسئولان و مدیران ارشد کشور با شناسایی و جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی متعهد و توانمند به بازسازی و پیشرفت کشور و نظام کمک کنند.
گفتنی است اشجری توسط آیت‌الله جنتی، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد تجلیل قرار گرفت.
در لوح تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری آمده است: حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای مجتبی اشجری، رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه و اثرگذار جناب‌عالی که موجب انتخابتان به عنوان «مدیر نمونه سال 1394 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» شده است، تشکر و قدردانی می‌کنم و امید است با استعانت از درگاه الهی در راه اعتلای اهداف عالی انقلاب اسلامی و رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
همچنین در مراسم مذکور «محمدحسین منسومی» از کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز به عنوان کارمند نمونه کشور انتخاب و تقدیر شد./فارس