با حکم مهندس رضا خضردوست ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان گیلان ، نادر صالح به سمت رئیس اداره روابط عمومی و ارتباطات این شرکت منصوب شد.

 

 

به گزارش نداي گيلان:  با حکم مهندس رضا خضردوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان گیلان ، نادر صالح به سمت رئیس اداره روابط عمومی و ارتباطات این شرکت منصوب شد .

مهندس خضردوست در مراسم تودیع و معارفه که با حضور اعضاء هیئت مدیره ، معاونین و مدیران برگزار شد ضمن تاکید بر جایگاه روابط عمومی و لزوم تعامل صحیح و اصولی با اصحاب رسانه و جراید ، اظهار داشت: اساس حرفه گرایی تفکر است و زبان ،خانه تفکر است . در عصر ارتباطات و با توجه به تنوع سیستمهای پیشرفته ارتباطی که اطلاعات به صورت لحظه ای برای مخاطبین مخابره و همه گیر می شود، لزوم به کارگیری عقل و منطق در گفتمان ها و بروز رسانی دانش و اطلاعات سازمانی و برون سازمانی بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت پیدا میکند.
مهندس خضردوست ، انتظار خود را از روابط عمومی ،اطلاع رسانی به موقع در راستای جلب رضایت مشتریان و ایجاد روابط عمومی پویاتر برای توسعه بهتر و به دور از گرایشها و جریانات سیاسی و هیجانی، مطرح نمودند.
شایان ذکر است ،نادر صالح از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، دانش آموخته تخصصی روابط عمومی از دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با پشتوانه ۱۲ سال تجربه عملی در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و گیلان سکان مدیریت این پست را به عهده گرفته است.
در این مراسم از تلاشهای آقای غلامعلی نظری در طول مدت تصدی پست سرپرستی روابط عمومی قدردانی به عمل آمد.
همچنین  ،مدیر عامل مخابرات استان ، طی حکم جداگانه ای ، صالح را بعنوان مشاور خود و سخنگوی شرکت مخابرات استان منصوب نمود.
در این انتصاب آمده است : امید است در ظل توجهات حضرت حق و عنایت امام عصر (عج)  در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به سال  “دولت و ملت ، همدلی و همزبانی” مزین شده است و همچنین با عنایت به بیانات معظم له مبنی بر  “پاسخگویی مستمر به آحاد جامعه” ضمن ایجاد بسترهای ارتباطی لازم ، فضای سالم و مناسب در راستای تحقق منویات اشاره شده موفق و موید باشید.