استاندار گیلان گفت: به لطف خدا دولت تدبیر و امید با هدایت بخش اندکی از یارانه‌ها توانست گام بزرگی در نظام سلامت بردارد.

به گزارش نداي گيلان: محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۲ روستا و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶۳ روستای شهرستان فومن در جمع مردم دهستان آلیان، اظهار داشت: در برنامه‌ای ۲ ساله تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار و حتی بعضی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
وی افزود: با این کار بزرگ در دل مردم روستا‌ها امید جدیدی شکل گرفته است و در تلاشیم تا از فرصت و تدبیر صورت گرفته از سوی دولت و مجلس، گیلان بهره لازم را ببرد.
نماینده عالی دولت، استان گیلان را جزو استان‌های بر‌تر در بخش گازرسانی عنوان و تصریح کرد: در این بخش نهضت عظیمی همانند نظام تحول سلامت شکل گرفته است.
وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر خاطر نشان کرد: به لطف خدا دولت تدبیر و امید با هدایت بخش اندکی از یارانه‌ها توانست گام بزرگی در نظام سلامت بردارد.
استاندار گیلان فضای کار، تلاش و حضور فعال خادمان مردم در استان اشاره کرد و افزود: با عشق و علاقه در خدمت مردم هستیم و در هفته دولت بیش از ۱۲۶۹ پروژه به منظور رفاه حال هم استانی‌های گرانقدر با اعتباری به مبلغ یک هزار و ۱۵۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: در خدمات درمانی و توسعه شبکه‌های اینترنتی و اینترانت تا شش ماهه دوم ۹۵ اقدامات موثری انجام می‌گیرد.
نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به برکات نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی که در این نظام خدمتگزاری مردم را قبول می‌کنند حاضرند تا پای جان در خدمت نظام باشند.
ناصر عاشوری با اشاره به اینکه در هفته دولت باید خدمات و مظلومیت دولت را بازگو کرد، افزود: این دولت در شرایطی که برای ۱۵ روز هم گندم در انبار‌ها ذخیره نبود دولت را تحویل گرفت و در سال همدلی و همزبانی به جهت خدمت به نظام از دولت حمایت می‌کنیم.
وی خاطر نشان کرد: حضور استاندار و مدیران استانی در دهستانی همچون آلیان نشان از خدمت به مردم است.
در ادامه میر شمس مؤمن زاه فرماندار فومن نیز گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۸۹ پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد و ششصد میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.