معاون سیاسی فرمانداری تالش گفت:دولت تدبیر و امید با مردم شفاف بوده و از روی صداقت برای مردم کار می کند. علی رغم وجود مشکلات و محدودیت ها به دنبال عوام فریبی نیست

به گزارش ندای گیلان از تالش،نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان تالش در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد .

 سید جلال سید محمدی در این همایش با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت :  ابعاد مختلف برنامه های اجرایی و اقدامات دولت لازم است برای لایه های مختلف اجتماع تبیین و اعلام شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند .

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به نقش دهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت در روستاها و حلقه اتصال مردم و دولت گفت: دولت با تمامی مسائل و مشکلات و محدودیت های موجود تمام تلاش خود را داشته است تا در حوزه های مختلف منشاء خدمات برای مردم باشد و ما باید در بیان اقدامات دولت و دفاع از آن لکنت زبان نداشته باشیم.

وی تاکید کرد : با مردم صریح و شفاف بوده و صادقانه برخورد کنیم ، مردم بی ریایی و صداقت را دوست دارند .

سید محمدی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که عملکرد و اقدامات دولت تبیین شود گفت : علیرغم محدودیت های اعتباری در کشور در سه سال گذشته میزان اعتبارات و پروژه های افتتاح شده شهرستان هر سال بیشتر از سال گذشته بوده است و این نشان دهنده این است که دولت در این شهرستان  بیشترین کارکرد را از اعتبارات داشته و صادقانه برای مردم کار کرده است.

معاون سیاسی فرمانداری تالش با اعلام اینکه هر روز بیشتر از روز گذشته شاهد هجمه ها علیه دولت هستیم گفت : به بهانه های مختلف به دولت حمله می کنند و برخی عامدانه بر روی موفقیت های دولت چشم می بندند و تلاش می کنند یاس و نامیدی را به مردم القا کنند.

سید محمدی گفت : از طرح فیش های حقوقی میلیونی که ریشه در مصوبات دولت گذشته داشت، می خواستند برای تحت الشعاع قرار دادن موضوع اختلاسهای میلیاردی در افکار عمومی استفاده کنندکه بیداری و هوش بالای سیاسی مردم و همچنین اقدامات موثر دولت  در برخورد با آن باعث شکست این طرح شد.

وی گفت : متاسفانه علی رغم برخورد قاطع و صریح دولت با متخلفان در موضوع فیش های حقوقی برخی تریبونها همچنان بدون اشاره به برخورد قاطع دولت از این موضوع علیه دولت تدبیر و امید استفاده می کنند. حال آنکه دولت در این خصوص شفاف عمل کرده و خط قرمزی اعلام نکرده و ریاست محترم جمهوری صریحا” اعلام داشت که با کسی عقد اخوت نبسته است و با متخلفان برخورد کردند.

معاون سیاسی فرمانداری تالش خطاب به دهیاران گفت : به عنوان عضوی از خانواده دولت با تمام توان و صادقانه در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید همواره همگام و همدل با آن باشیم.

وی گفت : دولت تدبیر و امید با مردم شفاف بوده و از روی صداقت برای مردم کار می کند. علی رغم وجود مشکلات و محدودیت ها به دنبال عوام فریبی نیست. بلکه به دنبال اصلاح امور و خرابی هایی است که از گذشته به جا مانده است.

سید محمدی افزود : دولت برای تحقق برنامه های خود نیاز به مشارکت و حضور مردم دارد. و هرچقدر این همراهی و همگامی بیشتر باشد، تحقق برنامه های دولت ملموس تر خواهد شد.