تالش به عنوان قطب گردشگری استان گیلان نیازمند توجه و نگاه خاص است و باید در این زمینه توجه جدی به ایجاد زیرساخت‌ها معطوف شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ایرج موذن در هفتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان تالش با موضوع رفع نقاط حادثه خیز، سفرهای نوروزی و بررسی مسایل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان، اظهار کرد:‌ باتوجه به مشکلات ترافیکی سال‌های قبل در شهر تالش ضرورت دارد، تدابیر مناسب اتخاذ شود.

وی افزود: تالش به عنوان قطب گردشگری استان گیلان نیازمند توجه و نگاه خاص است و باید در این زمینه توجه جدی به ایجاد زیرساخت‌ها معطوف شود.

فرماندار تالش با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز برون شهری و درون شهری در شهرستان، تاکید کرد: اولویت اول شورای ترافیک شهرستان تالش و دستگاه‌های مرتبط رفع نقاط حادثه خیز باشد.

موذن همچنین از شهروندان خواست در ایام تعطیلات نوروزی همکاری لازم داشته باشند و خودروهای تک سرنشین در اوج ترافیک حدالامکان مراعات کنند.

یکی دیگر از گره‌های ترافیک شهرستان تالش محدوده بازار خطبه سرا است، شورای ترافیک شهرستان تمهیدات لازم برای استفاده اضطراری از کمربندی خطبه سرا در پیک ترافیک اتخاذ و جهت روان سازی ترافیک در زمان پیک، تردد از این مسیر نیز انجام خواهد شد.