فرماندار فومن با اشاره به بحث ارتقای ضریب امنیت در شهرستان ، گفت: مجهز کردن شهرستان به دوربین و تقویت پایش تصویری در سطح شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان در جلسه  شورای اداری با تبریک ایام دهه کرامت  اظهار کرد: حوزه انتخابیه فومن و شفت دارای بیشترین نرخ مشارکت در انتخابات در استان بود که علی رغم تلاش دشمن جهت سنگین کردن فضای کشور با هجمه های تبلیغی جهت عدم حضور مردم در صحنه انتخابات، شاهد مشارکت پرشور مردم بود.
وی افزود: حوزه انتخابیه فومن و شفت، با تدابیر و اقدامات انجام شده در قبل، حین و پس از انتخابات و با تشریک مساعی اعضای شورای تامین شهرستان، قریب به ۷۳ درصد مشارکت در انتخابات داشتیم که نشان دهنده هوشمندی مردم شهرستان های فومن و شفت و تجلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت بالا در انتخابات بود.
فرماندار شهرستان با تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، از تلاش ها و زحمات نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر دست اندرکاران در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

محسنی با اشاره به بحث ارتقای ضریب امنیت در شهرستان افزود: مجهز کردن شهرستان به دوربین و تقویت پایش تصویری در سطح شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد و در حوزه پیشگیری و خدمات، اقدامات بیشتری نیز انجام خواهد شد و جهت برگزاری برنامه های آموزشی بیشتر برای پدافند غیرعامل برنامه ریزی خواهد شد.