فرماندار تالش گفت: 14 طرح عمرانی بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا و در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،سید عیسی مهدوی،فرماندار تالش در آئین کلنگ زنی طرح های عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرا و در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: احداث بوستان روستایی، کانال انتقال آب های سطحی، پل، جدول گذاری معابر روستایی و مرحله دوم طرح گردشگری آبشار شیله وشت از جمله این پروژه های عمرانی است.

حسن محمدیاری،نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: مردم در روستاها طالب آرامش هستند و برای جذب گردشگر، باید از فضای سنتی و مطلوب روستاها نهایت استفاده را ببریم و متناسب با فضای موجود، به رونق صنعت گردشگری اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمتگزاری شرط نخست قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با نهایت احترام، با مردم برخورد کرده و با پیگیری امور، آنها را به آینده ای روشن تر دلگرم کنیم.

مسعود شفیقیان،بخشدار مرکزی تالش نیز گفت: از مجموع این ۱۸ طرح عمرانی،  ۱۴ طرح از ناحیه دهیاری های بخش مرکزی و چهار طرح از طریق فرمانداری تالش تامین اعتبار شده است.

وی افزود: مردم، پشتیبان نظام اسلامی هستند و ما باید با شناخت درست از ابعاد مختلف مسئولیت خود، صادقانه در خدمت مردم باشیم و مطالبات آنها را محقق کنیم.

بخشدار مرکزی تالش گفت: نباید از کمبود اعتبارات دلسرد شویم و در دولت تدبیر و امید با توجه ویژه به آبادانی روستاها، وضعیت مطلوبی فراهم شده است و امروز نیز شاهد اجرای پروژه ها و اقدامات بسیار خوبی هستیم.