سردار یکتا گفت: دشمن تغییر نگاه، بینش و خواسته‌های جامعه را دنبال می‌کند و از طریق شبکه های اجتماعی در تلاش است تا مردم را مدیریت و انتخابات را کنترل کند

ندای گیلان:سردار حسین یکتا عصر دیروز در نشست‌های بصیرتی با محوریت استکبارستیزی و پروژه نفوذ در گلزار شهدای این شهرستان درباره دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام‌ معظم رهبری اظهار کرد: پوتین با قرآن خدمت مقام معظم رهبری رسید که این مرهون برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه زمانی که در جبهه‌ها می‌جنگیدیم تصور نمی‌کردیم روزی در کربلا قدم بزنیم، افزود: تمام رهنمودهای امام (ره) تحقق پیدا کرده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس شهدا را دارالشفای جامعه دانست و تصریح کرد: حتی قطره‌ای از خون شهدا به هدر نرفته و خود را برای ایجاد تمدن اسلامی آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن متوجه شده که کارش به پایان رسیده است، گفت: دشمن باید بین «بود و نبود» یکی را انتخاب کند و این به معنای آن بوده که دنیا بین ظهور و سقوط کرده است.

یکتا ایجاد داعش را برای مخدوش کردن چهره اسلام عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب گسترش اسلام ناب شده است.

وی جنگ نرم را طراحی دشمن برای مقابله با ایران اسلامی بیان کرد و یادآور شد: برای جنگ نرم طراحی تخصصی کردند و در داخل کشور به قدر کافی نیرو داشتند که شبانه درها را به روی دشمن باز کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا گفت: دشمن تغییر نگاه، بینش و خواسته‌های جامعه را دنبال می‌کند و از طریق شبکه های اجتماعی در تلاش است تا مردم را مدیریت و انتخابات را کنترل کند.

به گفته وی، شورای عالی فضای مجازی مانند اختیارات عالی امنیت ملی با فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

یکتا با تصریح بر اینکه دشمن امروز در فضای مجازی آتش سنگین بر سر جوانان ما می‌ریزد، خاطرنشان کرد: جنگ به صورت چهره به چهره است و رهبر معظم انقلاب نسبت به شبیخون فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند.

وی با بیان اینکه با جبهه آدم‌خواران مواجه هستیم، گفت: در جهاد همه‌جانبه با دشمن قرار داریم و مقام معظم رهبری فرمودند نبرد عزم‌ها و اراده‌ها آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا ادامه داد: در 40 سالگی انقلاب قرار داریم و نگاه و بینش فرزندان و سبک زندگی تغییر یافته و شبکه‌های اجتماعی در سه نوبت در فعالیت هستند و باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا آماده رفتن بودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند آماده باشید، پیروزی از آن مجاهدان است و حکمت و اخلاص نباید در جامعه گم شود.

یکتا اظهار کرد: باید در جامعه برای دختران و پسران کار انجام دهیم تا در مسیر صحیح هدایت قرار گیرند.

وی مسئله نفوذ را مهم دانست و گفت: اکنون مسئله نبرد عزم‌ها و اراده‌ها و نفس بوده و آینده متعلق به گفتمان منطق است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اکنون هزاران کیلومتر خاکریز جمهوری اسلامی ایران جلو رفته است، یادآور شد: باید خود را برای ماموریت‌های جهانی آماده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حکم به تشکیل قرارگاه فرهنگی داده‌اند و در جبهه فرهنگی انقلاب باید دنده عوض کنیم و با قدرت پیش برویم.