عزت الله گوهرپور مدیر مسئول پایگاه خبری صبح شفت در باره ی علت حضورش در دادستانی شهرستان شفت در کانال تلگرامی این رسانه توضیحاتی را نوشت

عزت الله گوهرپور مدیر مسئول پایگاه خبری صبح شفت در باره ی علت حضورش در دادستانی شهرستان شفت در کانال تلگرامی این رسانه نوشت:

با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان، مخاطبان و مردم فهیم شهرستان  عالم پرور شفت از اینکه تماس های مکرر با این جانب گرفتید و حقیر نتوانستم پاسخ دهم شرمنده شما ها هستم.

صبح امروز و با دعوت جناب دادستان محترم شهرستان در دادگستری شفت حاضر شدم .
تا قبل حضور در دادگستری شک داشتم که  خواهان بنده جناب افتخاری نماینده‌ی مردم بزرگ و با فرهنگ فومن و شفت باشند ولی بعد از حضور در اتاق دادستان محترم متاسفانه متوجه شدم که جناب افتخاری از چند انتقاد ساده که بیشتر شبیه سوال بود نارحت شده و خواهان پیگیری از سوی مراجع محترم قضایی شده اند!!

سوال حقیر از جناب نماینده این بود که با جود اینکه تحصیلات حوزوی دارند چرا در  کمیسیون عمرانی مجلس عضو شدند؟؟ که متاسفانه  پاسخ داده نشد

دومین سوال  پایگاه خبری صبح شفت از ان جانب این بود که چرا با وجودی که فرصت بازی فوتبال در جمع مردم فومن را دارند اما در مراسم های مهم من جمله معارفه چند مسئوال در شهرستان حاضر نشدند که باز پاسخی داده نشد؟

بنده به احترام  مراجع محترم قضایی پاسخ لازمه را دادیم. و  با بدرقه و بزرگواری دادستان محترم از دادگستری خارج شدم .

ضمن تشکر از برادر عزیز ؛ فاضل و بسیار با اخلاق جناب عیسی پور دادستان شفت که به وجود ایشان باید  افتخار کرد و از فرصت و زمان گرفته شده آن مسئول محترم، بنده به نوبه خود عذر خواهی می کنم.

توضیح بالا آن چیزی بود که امروز بر ما گذشت امیدواریم خدا همه ما را هدایت کند.
در پایان عرض میشود خطوط قرمز در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص است و تا انجا که بنده اطلاع دارم جناب افتخاری  جزو این خطوط قرمز ها نیست و ایشان تا وقتی رادی نوکری مردم را بر تن کرده، باید پاسخگو  مردم و افکار عمومی باشد.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز وبسایت خبری تحلیلی صبح شفت