استاندار گیلان با تاکید براینکه برخورد قهری در مقابله با تهاجم فرهنگی کارساز نیست، گفت: باید هدایت جوانان را در صدر کارها قرار داده و نگذاریم خانواده ها درمعرض خطر قرار گیرند.

به گزارش ندای گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی  در نشست صمیمی با خانوده شهدای مدافع حرم گیلان و تنها فرزند شهید گیلان در که در بندرانزلی برگزار شد با اشاره اینکه شهدای مدافع حرم در غربت به شهادت رسیدند تا جلوی نفوذ تروریستها و جریان تکفیری را به داخل کشور بگیرند افزود: دشمن هدف خود را بر ایجاد تزلزل در ایران اسلامی با نفوذ در آن قرار داده اما شهدای حرم، در جهت دفاع از میهن و درمقابل تعرض دشمنان اسلام ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: اگر این شهدا در خارج از مرزها به عملیات مستشاری نمی پرداختند باید در داخل ایران با  دشمنان مقابله می کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و از جوانان انقلابی و برومند ما هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان رسالت خانواده های شهدا را در جهت تحقق اهداف آنها سنگین توصیف و بیان کرد: خانواده های معظم شهدا زینب وار رسالت ترویج آرمانهای این عزیزان را بر عهده دارند.
وی با اشاره به وضع حساس موجود کشور و انواع تهاجم های فرهنگی و نرم افزاری تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام ، باید با حضور فعال و تلاش مضاعف درعرصه های مختلف و با زیرکی حافظ آن باشیم.

استاندار گیلان با تاکید براینکه برخورد قهری در مقابله با تهاجم فرهنگی کارساز نیست، گفت: باید هدایت جوانان را در صدر کارها قرار داده و نگذاریم خانواده ها درمعرض خطر قرار گیرند.

وی توجه به جوانان را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود: حل مشکلات خانواده ها و مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان و تلاش در راستای فراهم سازی زمینه های اشتغال درسرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

دکترنجفی با بیان اینکه توفیقات حاصل شده توسط دولت به معنای رفع همه مشکلات نیست ، تاکید کرد: بیشترین مشکل خانواده ها علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی ، درحال حاضر موضوعات فرهنگی است.

وی تصریح کرد: بخش های مختلف در راستای رفع مشکلات خانواده ها در همه زمینه ها حضور جدی تری داشته باشند.