به گزارش نداي گيلان: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در جریان تحریم شکست سختی را متحمل شده‌اند، گفت: تحریم اراده ملت را برای توسعه کشور پولادین کرده و همدلی را نیز در مردم افزایش داده است. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با بیان […]

به گزارش نداي گيلان: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در جریان تحریم شکست سختی را متحمل شده‌اند، گفت: تحریم اراده ملت را برای توسعه کشور پولادین کرده و همدلی را نیز در مردم افزایش داده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه ما نمی‌توانیم ساده‌لوحانه به غرب نگاه کنیم چون غرب چشم طمع به ایران دارد و منافع زیادی را در خاور میانه از دست داده است، اظهار داشت: ملت ایران هیچ‌گاه ظلم‌های بزرگی که غرب در حق آن‌ها انجام داده است را فراموش نمی‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هیچ وقت کمک آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها به رژیم صدام و منافقین را فراموش نمی‌کنیم، بیان کرد:‌غرب و در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها تمام راه‌های جنگ فیزیکی را به سمت جنگ‌های اقتصادی برده‌اند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان ما در جریان تحریم شکست سختی را متحمل شده‌اند، تصریح کرد:‌ آن‌ها متوجه شدند که تحریم اراده ملت را برای توسعه کشور پولادین کرده و همدلی را نیز در مردم افزایش داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشخیص صحیح مقام معظم رهبری در خصوص مهم‌تر بودن نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، نسبت به نفوذ اقتصادی و امنیتی، تصریح کرد: دشمنان وقتی دیدند که از طریق تحریم نمی‌توانند به اهداف خود برسند، سعی بر سست کردن اراده‌های مردم ایران برای دنبال کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارند.

وی افزود: دشمنان برای اینکه اراده‌ها را سست کنند به دنبال این هستند تا در مسائل فرهنگی و نگاه ارزشی نفوذ کنند، ‌بنابراین این روش به عنوان حربه جدید دشمنان مورد استفاده قرار گرفته است تا انقلاب اسلامی ایران را به انحراف بکشند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: باید به این موضوع اهتمام ویژه داشت و در کمال هوشیاری، مسائلی که با غربی‌ها داریم را برای اثبات مظلومیت انقلاب اسلامی و در جهت پیشبرد اهداف کشور دنبال کنیم.