فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه دستمان برای تغییر روسای ادارات باز است و در این راه با احدی تعارف نداریم، گفت:تداوم دو قطبی انتخاباتی، بزرگترین آفت و مانع برای انسجام در جامعه است و باید با انسجام و هم‌افزائی، مسیر توسعه و هم‌دلی را در شهرستان هموار کنیم.

به گزارش ندای گیلان،سیدجلال سیدمحمدی، نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا ضمن خداقوت به مسئولان دستگاه‌های اجرائی برای تلاش در سال ۹۸، به کوشش بیشتر برای رفع مشکلات مردم پرداخت و افزود: امروز که در این جایگاه هستیم، وظیفه‌ای جز خدمت به مردم نداریم و باید با تلاش و کوشش بیشتر، در راستای هم‌افزائی، بتوانیم کارائی و عملکرد خود را بالا ببریم.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا به حضور به موقع روسای ادارات در جلسات تاکید کرد و عنوان داشت:روسای ادارات باید قبل از شروع جلسات در جلسه حضور داشته باشند تا نظم در جلسات حاکم گردد.

سیدمحمدی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام سال “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب، ببان داشت؛با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی، باید در مسیر تحقق جهش تولید گام برداریم. مساله تولید، سالیان متمادی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است که این امر نشانگر توجه ایشان به امر تولید می‌باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه مردم از ما توقع دارند تا در حل مشکلات آنان گام برداریم، خطاب به روسای ادارات عنوان داشت؛دستگاه‌های اجرائی شهرستان موظف هستند عملکرد خود را به مردم گزارش دهند تا مردم از نحوه عملکرد ادارات باخبر باشند. این امر، به بهبود تصمیمات مدیریتی و تعامل مشترک بین مردم و مسئولین کمک فراوانی خواهد کرد و می‌توانیم با دریافت بازخورد از مردم، تصمیمات و عملکرد بهتری داشته باشیم.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه کوتاهی در امر خدمت به مردم را نمی‌پذیریم، تاکید کرد:دستمان برای تغییر روسای ادارات باز است و در این راه با احدی تعارف نداریم.
فرماندار در پایان با اشاره به انسجام و هم‌افزائی و تلاش بیشتر برای اعتلاء و توسعه شهرستان صومعه‌سرا ابراز داشت:تداوم دو قطبی انتخاباتی، بزرگترین آفت و مانع برای انسجام در جامعه است و باید با انسجام و هم‌افزائی، مسیر توسعه و هم‌دلی را در شهرستان هموار کنیم.