جعفرزاده گفت: حافظ این نظام، سپاه است و ملت تا آخرین قطره خون خود پشت سپاه ایستاده است. امروز در واکنش به اقدام ترامپ همه ما پاسدار هستیم

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده به نمایندگی از فراکسیون مستقلین در واکنش به اقدام ترامپ در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران بیان کرد: همه می‌دانید که این اقدام ترامپ نابخردانه بود. ترامپ با این اقدام منطقه و جهان را به سمت ناآرامی می‌برد. این تصمیم ناشایست ناشی از عدم شناخت از ملت انقلابی و غیور ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت آمریکا عامل نابودی کشورهای منطقه از جمله افغانستان و یمن است. آمریکا با این اقدامات نمی‌تواند موضوع را عوض کند. بلکه آمریکا باعث اصلی وخامت در منطقه است.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه تاکید کرد: اسرائیل کودک کش، تروریست است، عربستان سعودی وهابی تروریست است، آمریکا، تروریست است که هواپیمای مسافربری ما بر روی آسمان زد. امروز نمایندگان همه سبزپوش شدند و همه ما در یک اصل مشترک که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است با یکدیگر متحد هستیم و آن چه که ما زیر چتر انقلاب دنبال می‌کنیم حفظ انقلاب و نظام است.

جعفرزاده در ادامه تصریح کرد: حافظ این نظام، سپاه است و ملت تا آخرین قطره خون خود پشت سپاه ایستاده است. امروز در واکنش به اقدام ترامپ همه ما پاسدار هستیم. بنده ۸ سال در دوران دفاع مقدس بودم و ترکش آمریکایی‌ها هنوز در کمر من است. امروز این پیام را به ترامپ می‌دهم که بنده و ۴۰۰ هزار جانباز دیگر تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب و نظام ایستاده‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما حاضریم سلامتی باقی مانده خود را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی تقدیم کنیم. امروز همه ما پاسدار و سبزپوش هستیم و زیر چتر بزرگ ولایت از انقلاب خود پاسداری خواهیم کرد.

این عضو فراکسیون مستقلین مجلس در پایان گفت: نه با تحریم و نه با این اقدام‌های ناشایست نمی‌توانند ملت ایران را خسته کنند. بلکه این اقدامات عامل وحدت و همدلی بیشتر در بین مردم خواهد شد. سپاه پاسداران مردمی است. isna