نماینده رشت با اشاره به ضرورت جلوگیری از اخراج کارگران واحدهای فعال، گفت: نمایندگان استان باید مشکلات واحدهای صنعتی را شناسایی کنند و اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهند.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا احمدی سنگری پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی رشت با بیان اینکه ۹ دی یوم‌الله است، گفت: مردم بصیر ایران در چنین روزی مقابل فتنه گران ایستادند و نقشه‌های شوم آنها را خنثی کردند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در چند روز اخیر با بارش برف برای مردم ایجاد شد، بیان کرد: بارش برف و باران مشکلاتی را در خصوص آسفالت و آب ایجاد کرد و موجب نارضایتی مردم شد که نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولان است.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه در ابتدا باید برای حفظ واحدهای فعال صنعتی رشت اقدام کرد، افزود: باید شرایطی فراهم شود که واحدهای در حال فعالیت آسیب نبینند.

احمدی با اشاره به ضرورت جلوگیری از اخراج کارگران واحدهای فعال، تصریح کرد: نمایندگان استان باید مشکلات واحدهای صنعتی را شناسایی کنند و اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ورود فاضلاب خارج شده از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی به رودخانه‌های شهر رشت مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، اظهار کرد: رفع سریع این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده رشت در مجلس افزود: ورودی و خروجی‌های شهرک‌های صنعتی با معضلات مختلفی از جمله چاله‌های آسفالت مواجه است و بسیاری از مردم این منطقه هم از سوی شهرداری آسیب دیده‌اند.

احمدی با بیان اینکه واحدهای صنعتی فعال در این شهرک‌ها از ایستگاه اتوبوس برخوردار نیست، عنوان کرد: مردم ساکن در این منطقه که جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفر را شامل می‌شود در حمل و نقل خود مشکل داشته و ایستگاه اتوبوس ندارند.