عضو شورای شهر فومن با بیان اینکه نیروهای شرکتی اکثراً مستأجر بوده و سه ماه است در این گرانی‌ها حقوق دریافت نکرده اند، گفت: در نبود شهردار هیچ کسی در شهرداری حضور ندارد و عملاً نتوانسته ایم در این زمینه کاری انجام دهیم.

به گزارش ندای گیلان،عباس احمدزاده از اعضای شورای شهر فومن با بیان اینکه امروز خبرهای بدی در فضاهای مجازی روزنامه‌ها می‌خوانیم، گفت: بعضی از ادارات پاسخگوی مردم نیستند و مردم برای حل مشکلات خود به شورا مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکتی اکثراً مستأجر بوده و سه ماه است در این گرانی‌ها حقوق دریافت نکرده اند، افزود: در نبود شهردار هیچ کسی در شهرداری حضور ندارد و عملاً نتوانسته ایم در این زمینه کاری انجام دهیم.

احمدزاده با اشاره به عدم پاسخگویی شورای حمل و نقل درباره وضعیت رانندگان تاکسی، گفت: متأسفانه در این مدت نتوانسته ایم پاسخ درستی به این قشر زحمتکش بدهیم.

وی در ادامه به وضعیت نامطلوب پارک فومن نیز اشاره و با بیان اینکه متأسفانه اتفاقات ناگواری از نظر اخلاقی در این پارک رخ می‌دهد، بیان کرد: در این زمینه هیچکس پاسخگوی مردم نیست.

احمدزاده با گلایه از طولانی شدن پاسخ به نامه‌های شورا از سوی برخی دستگاه‌ها، افزود: وضعیت سد معبر در داخل شهر بسیار نامناسب است در اجرای قانون در این زمینه همه باید برابر باشند.

/مهر