در پي اعلام مركز فوريت هاي ۱۱۰ در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روزجاري مبني بر حبس يك دختر در آژانس مسافرتي در شهرستان لاهيجان، ماموران انتظامي جهت بررسي موضوع در محل وقوع حادثه حاضر شدند

به گزارش ندای گیلان از رشت، سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت هاي ۱۱۰ در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روزجاري مبني بر حبس يك دختر  در آژانس مسافرتي در شهرستان لاهيجان، ماموران انتظامي جهت بررسي موضوع در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

معاون اجتماعي پليس گيلان افزود: ماموران با حضور در محل، دريافتند كه مردي ۴۰ ساله درب ورودي يك آژانس مسافرتي را  بر روي خود و يك خانم ۲۹ ساله از داخل  قفل كرده و از شنيدن پاسخ منفي  خشمگين است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بيان اينكه طي چندين مرحله ماموران با تماس تلفني به اين مرد ۴۰ ساله اعلام مي كنند كه درب را باز كرده و سپس در اين خصوص به مذاكره بپردازد، بيان داشت: با بي توجهي خواستگار سمج به هشدارهاي پليس، ماموران در يك لحظه از غفلت وي استفاده كرده و با شكستن درب ورودي وارد ساختمان مي شوند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه خواستگار سمج كه با سرعت عمل ماموران مواجه شده بود، دستگير مي شود، اظهارداشت: ماموران با دستگيري متهم،  از داخل  كيف وي، يك قبضه كلت كمري به همراه سه فشنگ جنگي و يك افشانه دفاع شخصي كشف مي كنند.

وي  با اشاره به بيان اينكه خواستگار سمج اهل و ساكن يكي از استان هاي همجوار گيلان و همكار اين خانم در آژانس مسافرتي بوده، تصريح كرد: اين زن ۲۹ ساله در تحقيقات پليس اعلام داشته كه  قصد داشته با خواستگارش ازدواج كند ولي با اطلاع از سابقه سوء متهم از اين كار امتناع كرده است.

معاون اجتماعي پليس گيلان با اشاره به اينكه خواستگار سمج و خانم ۲۹ ساله باهم به صورت شراكتي آژانس مسافرتي را اداره مي كردند، افزود: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد.