داعش اعلام کرده که در عملیاتی که علیه نیروهای مردمی در منطقه دجیل شمال بغداد انجام داده توانسته است این نیروی حزب الله را به اسارت بگیرد

به گزارش ندای گیلان،گروه تکفیری داعش اعلام کرد که یکی از نیروهای حرکة النجباء وابسته به حزب الله عراق را که مدتی پیش در شمال بغداد به اسارت گرفته است اعدام کرده است.

این گروه تکفیری مدعی شد «علی عبدالله العگیلی» از اهالی دیوانیه عراق اعتراف کرده که پس از پیوستن به نیروهای حزب الله علیه دولت اسلامی جنگیده است.

داعش اعلام کرده که در عملیاتی که علیه نیروهای مردمی در منطقه دجیل شمال بغداد انجام داده توانسته است این نیروی حزب الله را به اسارت بگیرد.

علی عبدالله العگیلی گفته است که در آخرین ماه سال ۲۰۱۴ به نیروهای حزب‌الله پیوسته که رهبری آن را شیخ اکرم الکعبی بر عهده دارد.

گروه تروریستی داعش مدعی شده این فرد اعتراف کرده که در گروهانی که ۶۱ نفر زیر نظر حضور داشته «اسماعیل»، «شیخ مختار» و «موفق» فعالیت می‌کردند حضور داشته و در چند عملیات علیه گروه دولت اسلامی مشارکت داشته است.

در تصاویری که گروه تروریستی داعش از اعدام این جوان عراقی منتشر کرده صد‌ها نفر از مردم در منطقه‌ای در شمال بغداد که داعش آنرا ولایت بغداد نامیده جمع شده و یکی از جلادان داعش با چاقو این رزمنده عراقی را سر می‌بُرد.

گردان‌های نظامی حرکة النجباء در جبهه‌های جنگ در برابر تروریست‌های تکفیری داعش دستاوردهای بزرگی به دست آورده و تحرکات و عملیات تروریست‌ها را در کمربند امنیتی بغداد فلج کرده است.

شیخ اکرم الکعبی از مشاوران و معاونان سابق سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق است که هم‌اکنون رهبری جنبش حرکة النجباء را برعهده دارد.

جنبش حرکة نجباء عراق که چندی پیش قطعه موسیقی حماسی زیبایی درباره حاج قاسم سلیمانی ساخت و پس از استقبال چشمگیر جوانان کشورهای عربی از آن، خشم وهابی‌ها و سایر حامیان تکفیری‌ها را برانگیخت اوایل دی‌ماه برای اولین بار یک پهپاد را برای عملیات‌های شناسایی در آسمان عراق به پرواز درآورد.

 توجه:دیدن این تصاویر برای افراد زیر 18 سال و کسانی که بیماری قلبی یا عصبی دارند توصیه نمی شود.