سرمربی سپیدرود گفت: با همکاری سرپرستی باشگاه و کادر فنی در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای استان گیلان، شهر رشت و باشگاه سپیدرود خواهیم داشت.

به گزارش ندای گیلان،علی کریمی در مراسم معارفه سرمربی تیم سپیدرود که در هتل المپیک رشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران و هواداران تیم سپیدرود رشت، اظهار کرد: رشت زادگاه پدری من است و خود را رشتی می دانم و از این بابت خوشحالم که می توانم در کنار کادر فنی و مدیریتی باشگاه به زادگاه پدرم خدمت کنم.

سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت، ضمن قدردانی از هواداران پرانرژی این تیم، افزود: هیئت مدیره، کادر فنی، کانون هواداران و خبرنگاران باید دست به دست هم دهیم تا این تیم سابقه دار جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند و روز به روز جایگاه خود را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه امروز حضور سپیدرود رشت در لیگ برتر نتیجه حمایت هواداران است، تصریح کرد: شرایط باشگاه حساس است و می خواهیم به رده های بالای جدول برسیم لذا وظیفه داریم در تمرین تیم تلاش کنیم و آمادگی روحی و روانی بازیکنان را ارتقا ببخشیم.

کریمی، سپیدرود رشت را نیازمند حمایت هوادارانش دانست و گفت: با همکاری سرپرستی باشگاه و کادر فنی در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای استان گیلان، شهر رشت و باشگاه سپیدرود خواهیم داشت.

وی سپیدرود رشت را نماینده گیلان در لیگ برتر دانست و خاطرنشان کرد: باید سهمیه فعلی باشگاه در لیگ برتر را حفظ کنیم و به فکر رده های بالا باشیم و این مهم با حمایت مردم رشت و استان گیلان اتفاق می افتد.