شكوري راد:ما در ابتداي راه هستيم چرا كه كشورمان هشت سال در دست كساني افتاد كه زيرساخت ها، اخلاق، اقتصاد، اعتماد اجتماعي را از بين برده و با وجود درآمدهاي هنگفت نفتي، به عقب رفتيم

به گزارش  ندای گیلان از رشت، علي شكوري راد دبيركل حزب اتحاد ملت ايران اسلامي،شب گذشته در جمع پرشور حاميان دکتر محمد صادق حسنی جوریابی  گفت: در كشوري كه انقلابي اصولي و اساسي در آن تجربه شده و داراي قانون اساسي پيشرفته است، اين قانون بايد به درستي و بدون تنازع اعمال شده و از ظرفيت هاي آن به نحو احسن استفاده شود.
وي با اشاره به ترسيم افق روشن در سند چشم انداز 20 ساله خاطرنشان كرد: سندي كه مورد تاييد مقام معظم رهبري و كارسناسان و تحليل گران سياسي و اقتصادي است، بايد اجرايي شود چرا كه اين افق ها ، شايسته ملت ايران است.
شكوري راد با دعوت از همه دلسوزان نظام براي ارتقاء همدلي و اتحاد در كشور گفت: دور دوم انتخابات مجلس دهم، آزموني براي تعيين سرنوشت است.
وي با يادآوري حضور خود در ششمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: من در جبهه اصلاحات بودم و محمدباقر نوبخت در سوي ديگر، اما شرايط به گونه اي رقم خورد كه امروز در كنار هم و براي منافع ملي فعاليت مي كنيم.
وي با تاكيد بر ضرورت سوق دادن كشور به سمت توسعه افزود: پيروزي چشمگيري در انتخابات سال 92 به دست آمد به نحوي كه امروز اعتدال گرايان و اصول گرايان معتدل نيز در كنار اصلاح طلبان هستند.
وي با تاكيد بر حفظ منافع ملي و تامين آتيه جوانان به عنوان برنامه هاي اصلي اصلاح طلبان خاطرنشان كرد: با تنازع نمي توان اين كشور را آباد كرد و ايران اسلامي تنها با همكاري و تعامل چه در سطح ملي و چه بين المللي مي تواند موفقيت هاي بسياري را كسب كند.
وي ايجاد تعامل جهاني را يكي از دستاوردهاي بزرگ راي مردم در سال 92 دانست و افزود: ما در ابتداي راه هستيم چرا كه كشورمان هشت سال در دست كساني افتاد كه زيرساخت ها، اخلاق، اقتصاد، اعتماد اجتماعي را از بين برده و با وجود درآمدهاي هنگفت نفتي، به عقب رفتيم.
شكوري راد با بيان اينكه دولت هنوز در حال آوار برداري از اقدامات دولت قبلي است، گفت: همان گونه كه در روابط بين الملل موفقيت هاي بزرگي كسب شد، در عرصه داخلي نيز بايد گفت وگو و تعامل را سرلوحه كار خود قرار دهيم.
وي با تاكيد بر پيروزي مجدد اصلاح طلبان در دور دوم انتخابات مجلس دهم يادآور شد: در صورت پيروزي در اين مرحله، آن را به رخ رقيب نكشيده و دست تعامل و همكاري به سمت آنها دراز مي كنيم.
شكوري راد تصريح كرد: همگان بايد براي ساخت اين كشور، دست در دست هم بگذاريم و امروز، خدا را شكر مي كنيم كه يكپارچگي ملت و امنيت كشور حفظ شده است.
وي با اشاره به وجود سرمايه هاي ملي بسيار و جوانان تحصيل كرده توانمند در كشور اظهار كرد: با وجود سرمايه هاي بسيار به عنوان الگو، با زدودن كدورت ها و پاس داشتن نيروهاي ارزشمند مي بايست كشوري آبادتر و آزادتر ايجاد كنيم.
همايش حاميان ليست اميد در رشت، چهارشنبه شب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.