مدیر مسئول روزنامه ی اعتماد: انتخابات فرصت تاریخی ملت است و مخالفان انقلاب اتحاد مردم ایران را در ۷ اسفند ۹۴ مشاهده کردند

به گزارش ندای گیلان، الیاس حضرتی در گردهمایی انتخاباتی  محمد صادق حسنی جوریابی در رشت، اظهار کرد: انتخابات صحنه پر شور حضور مردم برای مشروعیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است  نظامی که شهیدان زیادی را نثار انقلاب و حفظ ارزش ها و دستاوردهای آن کرده است.

وی افزود: سال های سال است که در این نظام مردم در حال تمرین دموکراسی با انتخاب نمایندگان، مسولان و مدیران خود هستتد و باید  انتخابات را جدی تلقی کنیم.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: رژیم پهلوی که سراسر استبداد موروثی بوده است با اعتقاد مردم به بنیانگذار انقلاب اسلامی تغییر کرد و در حال حاضر باید این نظام برخاسته از مردم را حفظ کنیم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ضمن حمایت از حسنی جوریابی، گفت: انتخاب اصلح مردم باعث مي شود که افرادی با لیاقت، صادق و خدمتگزار وارد مجلس شوند و تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان و استان بخرج دهند.

حضرتی با بیان اینکه ابرقدرت ها در دنیا بازی های رنگارنگی را با ابزارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی مختلف سعی در تسلط بر مردم کشورهای منطقه خاورمیانه دارند، گفت: در حال حاضر با پدیده شوم داعش می خواهند بر جهان اسلام مسلط شوند.

وی افزود: با درایت خردمندانه مقام معظم رهبری امنیت در کشور برقرار است و ما باید با وحدت این انسجام ملی را به نمایش بگذاریم.

حضرتی با اشاره به این برهه از انتخابات اظهار کرد: انتخابات فرصت تاریخی ملت است و مخالفان انقلاب اتحاد مردم ایران را در ۷ اسفند ۹۴ مشاهده کردند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد، افزود: ما ملتی هستیم بیدار، هوشیار و صبوری در برابر مشکلات هستیم و باید با انتخاب افراد اصلح، ضعف های مدیریتی و کارشکنی های موجود را پایان بخشیم.

وی تصریح کرد: همه  ما بدنبال حفظ آرمانهای انقلاب و کوشش برای رفع فساد در کشور هستیم و حضور مردم در پای صندوق رای به این برنامه ها سندیت می بخشد.کاسپین