نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت کم مردم در انتخابات باعث می شود یک عده قلیلی برای اکثریت جامعه تصمیم بگیرند و در این شرایط کسانی که در تعیین این افراد نقشی نداشتند حق انتقاد و اعتراض ندارند چراکه عملکرد آنها باعث این اتفاق شده است.

به گزارش ندای گیلان،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگویی،با بیان اینکه حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات ها چیزی را تغییر نمی دهد بلکه فرایند انتخابات در هر صورتی طی می شود و شخص یا اشخاصی انتخاب می شوند و فقط کسانی که در این امر مشارکت نمی کنند خود را از حق انتخاب محروم کرده اند.

وی افزود: هر ایرانی از حقی که قانون برای اون قائل شده استفاده کند و کسانی را که شایسته هستند انتخاب نماید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت کم مردم در انتخابات باعث می شود یک عده قلیلی برای اکثریت جامعه تصمیم بگیرند و در این شرایط کسانی که در تعیین این افراد نقشی نداشتند حق انتقاد و اعتراض ندارند چراکه عملکرد آنها باعث این اتفاق شده است.

وی در خصوص ملاک های انتخاب  کاندیدای اصلح گفت: هرکسی دلسوز کشور است و دارای برنامه های عملیاتی است می تواند فردی صالح برای نمایندگی باشد، متاسفانه شاهد آن هستیم برخی افراد شعارهایی می دهند که از حیطه مسئولیت و وظایف آنها خارج است و امکان تحقق آنها وجود ندارد و این افراد نمی توانند گزینه های مناسبی برای حضور در مجلس باشند.

منبع:خانه ملت