دکتر محمد تقی آشوبی از پزشکان خوش نام در عرصه مدیریت بهداشت و درمان گیلان است که از محبوبیت قابل توجه ای در بدنه این مجموعه برخوردار است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، صبح امروز چهارشنبه آئین معارفه دکتر محمد تقی آشوبی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور چشمگیر و چند صد نفره کارکنان حوزه بهداشت و درمان گیلان، معاون وزیر بهداشت، رئیس مجمع نمایندگان گیلان و مسئولان استانی و روسای پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان  با شکوه مثال زدنی برگزار شد.


دکتر محمد تقی آشوبی از پزشکان خوش نام در عرصه مدیریت

بهداشت و درمان گیلان است که از محبوبیت قابل توجه ای در بدنه  این مجموعه برخوردار بوده و همچنین از ارتباطات وسیع در سطح استان و کشور برخوردار است که این ارتباطات می تواند در توسعه و پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی گیلان اثرگذار باشد.
وی کار خود را از پایین ترین سطح حوزه بهداشتی از خانه بهداشت روستایی و مناطق محروم، ریاست شبکه بهداشت شهرستان و سپس مدیریت های میانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در انتها معاونت درمان و توسعه منابع این دانشگاه در دو دوره را تجربه نموده است و باصطلاح مدیر یک شبه و رانتی نبوده و پله های مدیریتی را از پایه تا عالی ترین سطح در استان در کارنامه مدیریتی خود دارد و از وی میتوان بعنوان یک پزشک متعهد به آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب نام برد.
حضور چشمگیر و گسترده کارکنان حوزه سلامت استان گیلان برای آئین معارفه دکتر آشوبی نشان از محبوبیت قابل توجه وی در بین کارکنان این حوزه مهم در استان گیلان است که قطعاً این ایجاد نشاط و انگیره در کادر درمان خسته پسا کرونا می تواند نوید بخش روزهای خوب برای حوزه بهداشت و درمان و در نتیجه مردم استان گیلان باشد.
نکته قابل توجه معارفه امروز ارائه برنامه مدون دکتر آشوبی در حوزه های مختلف بهداشت و درمان گیلان در جهت ارتقای نظام سلامت استان بود که مورد تشویق و توجه همگان قرار گرفت.