امام جمعه رودسر حضور گفت حضور نمایندگان 90 کشور در مراسم رئیس‌جمهور احترام به رأی ملت ایران بوده که نشان از بالندگی و سرزندگی نظام دارد و برای ما بسیار غرورآفرین و ارزشمند است.

به گزارش ندای گیلان از رودسر،حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی و انس هر چه بیشتر افراد با امامت و ولایت است.

وی بر ضرورت پیروی از سیره عملی امام رضا (ع) را مورد تاکید همگان قرار داد و افزود: زمانی که مأمون برای نابودی تشیع تلاش می‌کرد حضرت امام رضا (ع) به احیای مکتب اهل‌بیت (ع) می‌پرداخت.

امام‌جمعه رودسر با گرامیداشت فرارسیدن روز خبرنگار تصریح کرد: حضور خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در جامعه موردنیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و موردتقدیر و توجه قرار داد.

وی تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقایق، انتقاد منصفانه و سازنده، پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و تعهدات دینی و ملی را مورد تاکید خبرنگاران قرار داد و گفت: خبرنگاری و تلاش در عرصه اطلاع‌رسانی رسالت بزرگی است که بر دوش کسانی قرار می‌گیرد که نسبت به مردم و جامعه احساس مسئولیت می‌کنند.

روحانی با اشاره به اینکه حضرت امام روز گذشته با حضور همه مسئولان رئیس‌جمهور را تنفیذ نمودند، افزود: مقام معظم رهبری در این مراسم محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی برای فقرزدایی و معیشت بهتر ملت، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی در مقابل سلطه جویان را موردتوجه دولت قرار داد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به رهنمودهای رهبری عمل کند، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون تجربه نشان داده هر زمان به آنچه امام (ره) و در حال حاضر مقام معظم رهبری تاکید کردند و رعایت نکردیم با مشکل روبه‌رو شدیم.

امام‌جمعه رودسر به حضور بیش از 90 کشور از پنج قاره دنیا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در روز شنبه گفت: حضور این مهمانان در مراسم رئیس‌جمهور احترام به رأی ملت ایران بوده که نشان از بالندگی و سرزندگی نظام دارد و برای ما بسیار غرورآفرین و ارزشمند است.

وی افزود: انتظار داریم که دولت کابینه‌ای را انتخاب کند که از نیروهای ارزشی، انقلابی و کارآمد و متخصص باشد تا با تمام توان برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.