در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و موعود منتظران حقیقی حضرت مهدی(عج) ودر سال مزین به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ” دولت و ملت، همدلی وهمزبانی” خرسندیم که شروع فعالیت شعبه استانی حزب ندای ایرانیان را به اطلاع مردمان غیور و فرهیخته گیل و دیلم برسانیم

به گزارش ندای گیلان شعبه ی گیلان این حزب با انتشار اطلاعیه ای رسما اعلام موچودیت نمود؛در این اطلاعیه آماده است:

به نام خدا
در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و موعود منتظران حقیقی حضرت مهدی(عج) ودر سال مزین به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ” دولت و ملت، همدلی وهمزبانی” خرسندیم که شروع فعالیت شعبه استانی حزب ندای ایرانیان را به اطلاع مردمان غیور و فرهیخته گیل و دیلم برسانیم. مردمانی اصلاح طلب که اسلام را با تشیع علوی پذیرفتند و مامن مومنان اهل بیت پیامبر و سلاله نور بودند و هستند.
امروزاصلاح طلبی جزو کم هزینه ترین و پر منفعت ترین راه ها برای رسیدن به مردمسالاری است که خود بهترین روش سیاست ورزی و کشور داری محسوب می شود و ما بسان سایر هم حزبی های خود در سطح کشور و در جمعی بزرگتر بسان سایر اصلاح طلبان ایران اسلامی، مفتخریم به پذیرش چنین روش و منشی.
حزب ندای ایرانیان با جمع شدن جوانان و نخبگان سالهای اصلاحات و درس گرفتن از تمام وقایع گذشته، ضمن اعتقاد به تمامی اصول قانون اساسی، و پذیرش ظرفیت های قانونی این سامان برای اعتلای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور، خود را حزبی اصلاح طلب می داند که سعی دارد با تعامل با تمام نیرو ها و جناح های سیاسی کشور گامی در راه سربلندی ایران اسلامی بردارد.
طبیعی است شعبه استانی حزب ندای ایرانیان توجه ویژه به ظرفیت ها و نیز مشکلات گیلان سبز، اما غیربرخوردار، در تمامی حوزه ها دارد و از هیچ کوششی برای بهبود شرایط زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این استان به عنوان پاره ای عزیز از ایران بزرگ دریغ نخواهد داشت.