همزمان با فرا رسیدن سی‌و پنجمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان به همراه تنی چند از مدیران و کارکنان این نهاد با خانواده شهید سید پیمان یوسفی دیدار کردند.

به گزارش ندای گیلان ،همزمان با فرا رسیدن سی‌و پنجمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان به همراه تنی چند از مدیران و کارکنان این نهاد با خانواده شهید سید پیمان یوسفی دیدار کردند.

مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی گیلان در این دیدار گفت: مدیون خون شهدا هستیم و معتقدیم مرور خاطرات زندگی این بزرگواران و یادآوری رشادت‌های همه کسانی که در راه اسلام و انقلاب شهید شده و جانفشانی کرده‌اند چراغ راهی برای خدمتگزاران به نظام خواهد بود.
وی افزود: شهدا صادقانه و آگاهانه شهادت را انتخاب کردند و این روش الگویی سازنده است تا بتوانیم با تاسی از آن برای پیشرفت ایران عزیز و سربلندی نظام تلاش کنیم.
رسایی از مادر بزرگوار شهید یوسفی خواست برای توفیق بیشتر مسئولان نظام دعا کنند و بیان کرد: دعای خیر شما بزرگواران موجب توفیق در کارها و راهگشای امور است و امیدواریم در حق فرزندان‌تان در جهاددانشگاهی نیز دعا بفرمایید تا خداوند توفیق خدمت صادقانه را به ما عطا کند.
شمال ایران، شهید سیدپیمان یوسفی، در سن 22 سالگی در کردستان به درجه شهادت نایل آمد، وی که در کنکور رشته پزشکی پذیرفته شده بود حضور در جبهه و دفاع از میهن اسلامی را بر درس خواندن ترجیح داد.
در این دیدار مهندس رسایی رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان، دکتر سیدمحسن نساج معاون پژوهشی، فرختار سرپرست مرکز علمی کاربردی رشت، اسماعیل یحیی‌پور مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی و خاکپور کارشناس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند/شمال ایران.