کربلایی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شوراها برنامه عملیاتی ندارد بیان داشت: حزب موتلفه استان به ترغیب برخی ازجهت خروج و حمایت برخی دیگر از نامزدهای شورا شهر و روستا می پردازد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حسن کربلایی در نشست ستاد میرسلیم در گیلان ضمن تبريك ايام شعبانيه گفت:انتخابات يك تكليف و يك كارديني است كه مردم بتوانند در سرنوشت كشور خود سهيم باشند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان افزود:دولت فعلي تمام خواسته هاي مردم را رفع نكرده است و به همين دليل تصميم گرفتيم ورود كنيم
عنوان  كرد:حذب موتلف در كشور ٢٠٠ دفتر دارد كه از طرف اعضا با نظرسنجي جناب آقاي مير سيلمي انتخاب شدند كه در  اولين قدم زندگي نامه ايشان در نمازجمعه رشت توزيع گرديد.
کربلایی در ادامه بيان كرد:دبيران حذب ما با نام حذب موتلفين در شهرستان ها بعنوان رييس ستادها حضور دارند و در ١٠شهرستان دفتر مستقر داريم كه در مكان هايي كه فاقد دفتر هستند درخواست حمايت همه جانبه ميكنيم.
وي تصحيح كرد:همچنين بخشي از جوانان از طريق شبكه هاي اجتماعي در حال فعاليت هستند.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در گیلان در ادامه اذعان داشت:متاسفانه سازوكار در انتخابات شوراها درست نيست و هميشه ٣نماينده در استان براي افراد تصميم ميگيرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره شوراها برنامه عملیاتی ندارد بیان داشت: حزب موتلفه استان به ترغیب برخی ازجهت خروج و حمایت برخی دیگر از نامزدهای شورا شهر و روستا می پردازد.

کربلایی با بیان اینکه شکست اصولگرایان در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به دلیل تفرقه بین آنان بود گفت: هدف از تشکیل جمنا ایجاد اتحاد بین نیروهای انقلابی و اصولگرا بود که میرسلیم با وجود عدم امضا و  دادن تعهد برای کناره گیری، پایبند به این اصول است.
وي به انتخابات دوره قبل اشاره كرد و گفت:در دوره قبل ١٥ نفر تاييد شده بودند ،دوسوم افراد رد صلاحيت شدند و براساس سفارشات برخي افراد در ادامه مورد تاييد قرار گرفتند و متاسفانه راي آوردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با انتقاد از عملکرد هیئت نظارت استان گیلان و با اشاره به اینکه این حزب قصد دارد لیست 20 نفره برای انتخابات شورای شهر رشت ارائه کند گفت:این لیست متشکل از متخصصان شهرسازی، معماری،حقوق و افراد دارای تخصص‌های مربوط به توسعه و مدیریت شهری است.
کربلایی در انتهاي سخنان خود بيان كرد:در گذشته انتخاب شهردار با دولت بود اما اكنون مي بينيم كه در طول مدتي كوتاه چند شهردار عوض شد و شهردار فعلي هم اگر حمايت عده اي نبود تا كنون حذف شده بود.