دلخوش گفت:دو میلیارد تومان اعتبارات ملی برای تکمیل و تحویل این پروژه ها با پیگیری جذب شده که در چند روز آینده قراردادهای آنها امضا می شود.

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا ،سید کاظم دلخوش  اباتری در همایش ورزشکاران و اعضای هیأت های ورزشی این شهرستان با بیان اینکه حوزه ورزش  یکی از زیرساختی ترین بخش  های هر کشور است بیان داشت: توجه به بخش ورزش سبب کاهش و رفع بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی، اجتماعی و… در سطح جامعه می شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جدا بودن ورزش از فضای سیاسی گفت: پیشنهاداتی در  مجلس  و در حوزه ورزش بیان شده که در تهیه و تنظیم برنامه ششم لحاظ می شود.

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ایجاد مانع در مسیر حرکت را یکی از مهم ترین مشکلات استان گیلان عنوان کرد و افزود:  عقب افتادگی های حال حاضر در برخی از بخش ها نشان دهنده همین نبود وحدت در بین مسئولان است.

وی با ابراز تاسف  از وضعیت کشاورزی در گیلان گفت: در این سال ها شاهد نابودی بسیاری از پتانسیل های استان همانند برنج، چای ابریشم، توتون و… بوده ایم.

وی به فعالیت های انجام شده طی چندماه اخیر در سطح شهرستان صومعه سرا اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم تا شهرستان صومعه سرا به جایگاه واقعی خود در حوزه های مختلف دست یابد.

دلخوش رفع مشکلات مردم را یکی از مهم ترین اولویت های هر مسئولی عنوان کرد و افزود: مرتفع شدن هرکدام از نیازمندی های مردم موجب رضایت مندی آنها از نظام و کارگزاران می شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تکمیل ۹ پروژه راکد و نیمه تمام ورزش صومعه سرا را از دغدغه های اصلی این شهرستان عنوان کرد و گفت: دو میلیارد تومان اعتبارات ملی برای تکمیل و تحویل این پروژه ها با پیگیری جذب شده که در چند روز آینده قراردادهای آنها امضا می شود.