سرپرست پلیس راه گیلان با بیان اینکه گشت‌های پلیس راه در تمام جاده‌های استان به صورت آشکار و نامحسوس حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد، از اعمال قانون و توقیف ۴۰۶ دستگاه خودرو متخلف طی سه ماه گذشته در اجرای طرح آذرخش در گیلان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات، پلیس راه گیلان در اجرای طرح آذرخش که از سه ماه گذشته آغاز شد با به‌ کارگیری خودروهای نامحسوس در سطح معابر پر تصادف برون‌ شهری، برخورد با رانندگان متخلف را در دستور کار قرار داد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح با تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، لایی‌کشی، تجاوز به چپ و حرکات مارپیچ که به عنوان تخلفات بارز حادثه آفرین هستند برخورد شد، افزود: در مدت اجرای این طرح، ۱۸۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۲۶ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان در پایان تخلفات حادثه‌ساز را خط قرمز پلیس در جاده‌های استان عنوان کرد و گفت: گشت‌های پلیس راه در تمام جاده‌های استان به صورت آشکار و نامحسوس حضور دارند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.