نازک کار با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان، افزود: ارتفاع برف در برخی از این مناطق حتی به یک متر و ۳۰ سانتی متر نیز می رسد

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا نازک کار اظهار کرد: به رغم بارش سنگین برف در بسیاری از مناطق به ویژه در مناطق کوهستانی استان گیلان ولی محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آن در جریان است.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی استان، افزود: ارتفاع برف در برخی از این مناطق حتی به یک متر و ۳۰ سانتی متر نیز می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش شدید برف و شیب تند مناطق کوهستانی از همه شهروندان درخواست می شود که در صورت سفر ضروری به این مناطق حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و ایمنی با خود به همراه داشته باشند.

وی به تشدید بارش ها در مرکز استان و اقدامات اتخاذ شده اشاره و تصریح کرد: بر اساس هماهنگی ها انجام شده با همه دستگاه باید تمام نیروها و امکانات را جذب کنند تا راه های اصلی باز باشد.

نازک کار لازمه این موضوع را جلوگیری شهروندان از تردد غیرضرور در سطح شهر عنوان کرد و یادآورشد: این امر سبب می شود که دستگاه های راهداری بتوانند خدمات رسانی و اقدامات بهتر و مطلوب تری انجام دهند.مهر