رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه جمع آوری روان آب ها در این شهر، گفت: مسیر لب آب تا خیابان تختی با نام شهید «سید تقی مصباح» تا پایان سال بازگشایی می شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌ها در شهر رشت، اظهار کرد: این پروژه از سال ۸۸ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون این پروژه در ۶۵ مسیر اجرایی شده است، گفت: طول لوله گذاری در این مسیرها به بیش از ۹۵ هزار متر می‌رسد.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه همچنین به اجرای این پروژه در محله استاد سرای رشت اشاره و اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح در این محله ۳۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و به طول هزار و ۲۱۲ متر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پیمانکار طرح در حال رفع نواقص و مشکلات است، گفت: باید به این نکته اشاره شود که بخش زیادی از این پروژه در این محله اجرایی شده و در تلاشیم تا اجرای باقی پروژه نیز تسریع شود.

پروژه بلوار رسالت به سرچشمه مشکل حقوقی دارد

کارگرنیا با اشاره به پیش بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در بودجه امسال شهرداری برای اجرای پروژه جمع آوری روان آب‌های رشت، ادامه داد: امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه شاهد تکمیل و بهره برداری از آن باشیم.

رئیس شورای شهر رشت به برخی از مطالبات رشتوندان اشاره و تصریح کرد: بازگشایی مسیر لب آب به خیابان تختی از جمله این مطالبات است، اضافه کرد: بخش زیادی از املاک این مسیر تملک شده و تنها بخش کوچکی از آن مانده و انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا پیش از پایان امسال مسیر لب آب تا خیابان تختی رشت با نام شهید «سید تقی مصباح» بازگشایی شود.

کارگرنیا همچنین به پروژه بازگشایی بلوار رسالت به سرچشمه نیز اشاره و اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه به واسطه مشکلات حقوق طولانی که از همه شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.