ندای گیلان:عصر امروز عملیات اجرایی پروژه ساخت ترمینال مسافربری شهرداری کلاچای با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش ندای گیلان از رودسر،عصر امروز  عملیات اجرایی پروژه ساخت ترمینال مسافربری شهرداری کلاچای با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.

شهردار کلاچای در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد:این پروژه در راستای ساماندهی حمل و نقل عمومی و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با سرمایه گذاری شهردای مذکور و همچنین مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان برای تکمیل این طرح تلاش می کنیم اظهار امیدواری کرد:پروژه  ترمینال مسافربری کلاچای تا دهه فجر و یا تا پایان سال 95 افتتاح شود.

حسین لاهوتی در خصوص جزئیات اجرای این پروژه بیان داشت:این طرح در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در انتهای منطقه نوده و در کنار مجتمع نگین شمال اجرایی خواهد شد.

وی افزود:با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای ترمینال ،این طرح در نوع خود می تواند منحصر به فرد باشد و این ترمینال را در سطح استان و از لحاظ رتبه بندی در جایگاه خاصی قرار دهد.

لاهوتی همچنین در خصوص امکانات در نظر گرفته شده در ترمینال در حال احداث شهرداری کلاچای اظهار داشت:این ترمینال ساختمانی به متراژ 650 مترمربع در 2و نیم طبقه احداث خواهد شد.

وی در خصوص امکانات این ترمینال گفت:دفتر مدیریت،دفتر کنترل سازمان حمل و نقل،سالن انتظار،خوابگاه رانندگان،نمازخانه و…از جمله امکانات ترمینال مسافربری شهرداری کلاچای است.

شهردار کلاچای با تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان داشت:از اینکه افراد بومی به مجموعه شهرداری اعتماد کرده اند بسیار خوشحالیم و امیدواریم روند سرمایه گذاری توسط افراد بومی در بخش های مختلف ادامه داشته باشد.

لاهوتی در پایان میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت این پروژه را 10 میلیارد ریال عنوان کرد.