سعیدی کیا از تخصیص 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی روستایی به استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 39 طرح اشتغالزایی و توانمندسازی به تصویب رسیده است.

به گزارش ندای گیلان؛محمد سعیدی کیا در حاشیه واگذاری یک هزار و 200 فقره اسناد زمین های مسکونی به مردم شهرهای کلاچای، چابکسر و املش و روستاهای تابعه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 4 هزار و 500 فقره اسناد املاک علوی در گیلان واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه واگذاری 3 هزار فقره سند املاک علوی در گیلان باقی مانده است، افزود: مردم باید برای تشکیل پرونده مراجعه کنند تا منجر به صدور سند شود.

وی ارزش املاک واگذار شده در کشور را 847 میلیارد تومان در 6 هزار و 200 هکتار دانست و تصریح کرد: تاکنون 51 هزار فقره سند مالکیت صادر شده که 14 هزار و 700 فقره آن مربوط به امسال است.

این مقام مسئول، رفع مشکل بیکاری را در گرو فعالیت اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: روستاییان می‌توانند با دریافت تسهیلات در قالب وام‌های ارزان قیمت که با همکاری بنیاد علوی و بانک سینا پرداخت می‌شود، نسبت به کارآفرینی اقدام کنند.

سعیدی کیا از تخصیص 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی روستایی به استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 39 طرح اشتغالزایی و توانمندسازی به تصویب رسیده و از این تعداد یک طرح با 12 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در پایان از اعطای تسهیلات برای پرورش ماهیان خاویاری خبر داد و گفت: 20 طرح در زمینه پرورش ماهیان خاویاری سهمیه استان گیلان است که تاکنون 6 طرح با دریافت 6 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بره برداری رسیده است.