در دومین طرح پاییزه کتاب، خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، کتاب‌های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

به گزارش ندای گیلان،حسین ابراهیمیان از اجرای طرح تخفیف پاییزه کتاب در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب با شعار «هر ورقش دفتریست…» پس از طرح‌های «کتاب‌فروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» هفتمین گام برای توجه به اعطای یارانه کتاب و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب‌فروشی‌هاست.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به آغاز این طرح همزمان با سراسر کشور از دوم آذرماه جاری در 20 کتاب‌فروشی گیلان، افزود: طرح یادشده در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، لنگرود و بندرانزلی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: کتاب‌فروشی‌های جنگل، طاعتی، وارسته، رستگار، شهر کتاب، بدر، دیبا، ماه نو، پاتوق کتاب، باران، مژده، باقری و پیک نور ارائه دهنده طرح پاییزه کتاب در شهر رشت هستند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: کتاب‌فروشی‌های معلم در بندرانزلی، بوستان کتاب، خانه کتاب، شهر کتاب و فرهنگ‌گستر در لاهیجان و خاوری و شهر کتاب لنگرود نیز طرح یاد شده را اجرا می‌کنند.

ابراهیمیان اضافه کرد: در دومین طرح پاییزه کتاب، خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، کتاب‌های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

وی یادآور شد: کتاب‌فروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب، روز پنجشنبه، 2 آذر همزمان با اولین روز آغاز این طرح به مناسبت روز کتابگردی، کتاب‌های خود را با تخفیف 30 تا 35 درصدی عرضه کردند.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: طرح پاییزه کتاب با هدف اساسی تقویت جایگاه کتاب‌فروشی‌ها به عنوان یک مرکز فرهنگی در شهرها تا 22 آذر برای مراکز استان‌ها و تا 2 دی در سایر شهرستان‌ها ادامه دارد.