رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: بیمارستان سلول‌درمانی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تهران راه‌اندازی می‌شود.

ندای گیلان:رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: بیمارستان سلول‌درمانی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تهران راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا طیبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر برنامه‌های جهاد دانشگاهی در حوزه سلول‌های بنیادین و فناوری‌های پیشرفته اظهار داشت: بیمارستان سلول‌درمانی در تهران راه‌اندازی و تجهیز می‌شود که تحول خوبی در عرصه پزشکی است.

وی تصریح کرد: در حوزه فناوری‌های پیشرفته و سلول‌های بنیادین فعالیت‌های خوبی در کشور در دست انجام است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه در زمینه پزشکی مبتنی بر فرد نیز فعالیت‌هایی در دست انجام بوده که تحولی در کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: این طرح یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌ها در حوزه پزشکی و سلامت در جهان است و تلاش می‌شود در ایران نیز اجرایی شود.
طیبی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی نیز فعالیت‌هایی در دست اجرا دارد و می‌کوشد به‌زراعی و اصلاح نژاد بذر و نهال را به خوبی به عمل برساند.
وی تصریح کرد: در زمینه فعالیت‌های عمرانی نیز در استان‌های مختلف کشور طرح‌هایی در دست اجراست که تعدادی از آنها امسال به نتیجه می‌رسد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: برنامه‌های جهاد دانشگاهی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان اجرایی می‌شود و تلاش داریم علاوه بر اینکه در زمینه علم و فناوری فعالیت می‌شود، در بخش اقتصاد با عنایت به علم و دانش نیز نقش‌آفرین باشیم.