ندیمی فعال ترین نماینده ی گیلان در مجلس نهم برای انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی مورد حمایت اصلاح طلبان،طیف های میان رو و حامیان دولت قرار گرفته است

به گزارش ندای گیلان،ندیمی فعال ترین نماینده ی گیلان در مجلس نهم برای انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی مورد حمایت اصلاح طلبان،طیف های میان رو و حامیان دولت قرار گرفته است.

اعلام حمایت خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران (تشکیلات گیلان) از ابوذر ندیمی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بیانیه رسمی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان در حمایت از ابوذر ندیمی

بسمه تعالی

سابقه برگزاری انتخاباتهای متعدد گذشته گواه روشنی از این واقعیت است که فعالیتهای انتخاباتی بخش قابل توجهی از زندگی سیاسی   مردم ،فعالان ، احزاب و گروههای سیاسی را بخود اختصاص میدهد.
image_460_300
حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان همه شهروندان اصلاح طلب و حامی دولت این شهرستان را به دوری از غوغاهای کاذب و فضاسازیهای منفعلانه در جهت ناامیدی و یاس مردم دعوت میکند و اعلام میدارد این حزب ارزیابی مصادیق را در مصاف برنامه ای کاندیداها ، راهکار رسیدن به منطقه ای پرشکوه تر در چهارچوب توسعه پایدار میداند.

بنابراین حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان در جمع بندی نهایی خود با اکثریت قاطع آرا اعضای محترم شورای مرکزی به این نتیجه رسید که جناب آقای  ابوذر ندیمی را بعنوان کاندیدای خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل معرفی کند.

کارنامه و مدیریت موفق جناب آقای ابوذر ندیمی در شرایط بحرانی ، همراهی همیشگی ایشان با انقلاب، نظام ، امام ، رهبری و مردم شریف شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل  و اعتماد و وثوق بسیاری از علما و صاحب نظران، همچنین همراهی و همدلی همواره ایشان با دولتهای مورد تائید مقام معظم رهبری از دیگر عوامل اصلی حمایت حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان از ایشان می باشد.

فلذا از مردم شریف و با فرهنگ این بوم پرغرور میخواهیم  که با درک موقعیت خطیر و نیازهای این مرحله حساس با احساس مسئولیت وبا شور و امید در انتخابات آتی حضور چشمگیر داشته باشند تا به یاری خداوند شاهد آینده ای مطمئن تر و بهتر برای میهن و ملت باشیم.
والسلام

بیانیه شورای ائتلاف اصلاح طلبان لاهیجان و سیاهکل در حمایت از ابوذر ندیمی

به نام خداوند جان و خرد
رئیس جمهور: الان وقت گله نیست، همه باید به پای صندوق برویم اگر نرویم شرایط بهتری برای ما رقم نمی خورد.

مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه و دیلمان و پیرکوه
در آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اوج حرکت های عدالت خواهانه، آزادی گرایانه و استقلال طلبانه ملت بزرگ ایران اسلامی – متبلور در شعار ماندگار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم!
ما اصلاح طلبان برعهد پیشین خود با شما ایستاده ایم و چون گذشته بر اسلامیت و جمهوریتِ فریادهایتان، ای می فشاریم و درکنار سربازان دفاع مقدس و دیپلمات های عزتمدار و کنشگران عرصه سیاست از استقلال و آزادیتان دفاع می کنیم!

ما اصلاح طلبان  باور داریم؛ مسیر پیشرفت و توسعهِ پایدار و نیل به مردم سالاری، جز با مشارکت همه ایرانیان طی نمی شود؛ برآنیم کنشگری فعال باشیم تا تماشاچی منفعل.

ما اصلاح طلبان بر این باوریم؛ انتخابات، صرفا یک روزنه برای رسیدن به قدرت  نیست. ما درچارچوب نظام سیاسی کشور به دنبال استقرار نظام تدبیر و استفاده از انباشت سرمایه خَرَد و نهادهای اجتماعی و مدنی درنظام سیاسی کشور هستیم.
ما اصلاح طلبان؛ جهت تداوم عقلانیت، خرد جمعی، روح اعتدال و تدبیر و امید، از فرزندان لایق، مومن، متخصص و پیشتازان مبارزه برای (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) دعوت کردیم در عرصه انتخابات قدم گذارند، ولی به دلایلی که درک اش برایمان سخت نیست!؟ بسیاری از گردونه رقابت حذف گردیدند.
ما اصلاح طلبان اعتقاد داریم؛ به قول دکتر عارف: « هویت اصلاح طلبی نباید فدای منافع کوتاه مدت گردد.» لذا با حفظ هویت اصلاح طلبانه بنا به فرمایش سید اصلاحات! معتقدیم؛ «رفتن همگان به پای صندوق های رأی علاوه بر تقویت امنیت و ثبات کشور می تواند اولاً: شایستگان بیشتری را به هر دو مجلس بفرستد. ثانیاً: تا حد امکان مردم سالارانه مانع ورود کسانی شود که از آرمان ها و خواست اکثریت دورترند. مردم می توانند با رأی دادن به افراد مورد شناخت خود و نیز به تمامی افرادی که در لیست مورد علاقه خود می بینند کاری کارستان کنند… ان شاالله.»
ما اصلاح طلبان شهرستان های لاهیجان و سیاهل، با درک واقعیت دو قطبی بودن انتخابات (موافقین و مخالفین دولت تدبیر و امید) و با حفظ هویت اصلاح طلبی، به خاطر عملکرد آقای ابوذر ندیمی در دوسال گذشته در تعامل با دولتِ تدبیر و امید، با ادای احترام به کلیه کاندیداهای فعال در عرصه انتخابات لاهیجان، آقای ابوذر ندیمی را به عنوان کاندیدای شورای ائتلاف اصلاح طلبان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل معرفی می¬نماییم.
ما اصلاح طلبان رجاء واثق داریم؛ رهبر معظم انقلابمان، همچون گام اول (انتخابات ریاست جمهوری ۹۲) در گام دوم (انتخابات مجلس ۹۴) نیز پاسدارِ امینِ حرمتِ حق الناس بودنِ رأی مان خواهد بود!
اصلاح طلبان “امید و آرامش، رونق اقتصادی”  را برای هموطنانشان آرزومندند!

شورای ائتلاف اصلاح طلبان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل