حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری گفت: امروز برخی‌ها به‌دنبال مذاکره با همین به اصطلاح کدخدایی هستند که داعش را تربیت کرده و در عراق و سوریه از آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش ندای گیلان،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در رودسر اظهار داشت: داعش و تکفیری‌ها سربازان آموزش دیده دشمنان اسلام هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جنایات به اصطلاح کدخدای جهان در قالب داعش ظهور کرد افزود: امروز برخی‌ها به‌دنبال مذاکره با همین به اصطلاح کدخدایی هستند که داعش را تربیت کرده و در عراق و سوریه از آن‌ها استفاده کرد.

تسخیری با بیان اینکه در واقع آنها مهره‌های آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس مکارند گفت: شهدا به ما آموختند که باید در مقابل این‌ها ایستادگی و مقاومت کرد و این ایستادگی نه در حرف بلکه در عمل باید انجام شود و هزینه‌اش نیز جان و مال انسان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا تا امروز دوام پیدا کرد افزود: یاران انقلاب اسلامی جغرافیای محدودی را برای خود تعریف نکرده‌اند و هر جا که ندای کمک مسلمین بلند شد به فرمان ولایت در آنجا حضور پیدا می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در جبهه‌های مقاومت با تمام قوا مقابل ما ایستادند گفت: امروز پرچم مقدس اسلام ناب محمدی در عالم می‌درخشد و پرچم کفر به‌واسطه خون‌های پاک شهدای مدافع حرم بر زمین کوبیده شد.

وی با بیان اینکه می‌بایست با سرلوحه قرار دادن سیره زندگی شهدا، راه را گم نکرده و پاسدار خون شهدا باشیم افزود: امروز تند بادهای قدرتمند عالم هم نمی‌توانند در مقابل رزمندگان کشورمان مقاومت کنند و دشمنان به ذلت رسیده و این در سایه ایثار، جانفشانی و شجاعت شهدا امکان‌پذیر است.

تسخیری با اشاره به اینکه شهدا نیازی به برگزاری این مراسم و محافل ندارند خاطرنشان کرد: باید قدر حضور در مجالس و محافل شهدا را بدانیم زیرا به این مجالس نیازمندیم و شهدا ما را به این مجالس دعوت کرده‌اند تا مسیر را گم نکنیم.

وی با بیان اینکه شهید از سوی خداوند به مقامی می‌رسد که نظاره‌گر خداوند متعال می‌شود اظهار داشت: خدا به شهدا مقامی می‌دهد که امیرالمومنین علی (ع) هم در زمان حیاتش این جایگاه را از خدا طلب می‌کند و این نشانه جایگاه رفیع شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه خداوند توفیق شهادت را به بهترین بنده‌هایش می‌دهد تصریح کرد: کسانی که در مجالس و محافل شهدا شرکت می‌کنند بدانند که در مجلس بهترین‌ها حضور دارند.تسنیم